Ullstrømpebukse?

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Noen som har funnet noen gode strømpebukser eller tights i ull til den voksende magen? :)
 
Ikke ull da men H&M har i fleese, bruker alltid de (i vanlig) på vinteren, så ble glad når jeg fant til magen og!
 
Ikke ull da men H&M har i fleese, bruker alltid de (i vanlig) på vinteren, så ble glad når jeg fant til magen og!
Hm.. er ikke så fan av fleece, men kanskje de må prøves da :) takk for tips!
 
Nei :( bare sånne tynne... Og synes det begynner å bli så kaldt:confused:
Uff ja.. kommer til å slite i klesveien denne vinteren :rolleyes: skulle så gjerne hatt noe ull på bena.. har kjøpt inn noen gode lange ullgensere, men det hjelper så lite når man fryser fra låret og ned :p
 
Synes det var vanskelig nok å finne nylonstrømpebukser i gravidstrl

Men tror jeg kjøper noen leggings i ull fra Pierre Robert i en litt større størrelse og bare har de opp til magen. Eller sjekker ut de jeg har fra før :)

Har ikke kjøpt meg noe jakke heller.
 
Synes det var vanskelig nok å finne nylonstrømpebukser i gravidstrl

Men tror jeg kjøper noen leggings i ull fra Pierre Robert i en litt større størrelse og bare har de opp til magen. Eller sjekker ut de jeg har fra før :)

Har ikke kjøpt meg noe jakke heller.

Jeg har heller ikke kjøpt noen jakke... Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre nå når det begynner å bli kaldere. Vil helst kjøpe minst mulig siden jeg bare får brukt det ett par mnd:wacky:
 
Jakke har ikke jeg kjøpt heller, foreløpig bruker jeg poncho i ull, har ett par av de. Håper jeg slipper å handle jakke egentlig, har en vinterjakke som det er litt sånn 60 talls form på som jeg håper kan passe. Må bare kle på meg mange lag hvis jeg skal ut å gå tur (som jeg må hver dag nå) ellers så kjøres det for det meste og da slipper jeg å lukke igjen jakka :)
 
Har foreløpig en jakke som passer, men det er ikke så lenge til.. fikk faktisk en gravid-ullkåpe av ei venninne som hadde fått den med i pakke med gravidklær hun hadde kjøpt. Så den blir nok flittig brukt. Blir det veldig kaldt så får jeg gå for boblejakken til mannen :p
Største problemet blir jo på jobb, hvor vi er mye ute med barna. Hva gjør jeg når utedressen ikke passer lenger liksom? :rolleyes:
 
Var sååå fornøyd med de vanlige strømpebuksene fra pierre robert, kjøpte et par i større str bare. Men så plutselig fikk jeg endelig mage nå i 7 mnd, og de ruller bare ned.
Det går ann å kjøpe ulltights; de er ikke like super fine men de er god og varme! :D
 
Kjøpte noen gravid-strømpebukser på HM som er litt varmere enn nylon (men ikke ull) og en vanlig ulltights fra Cubus i større størrelse. Ulltightsen fra Cubus kommer ikke til å passe så lenge, men de fra Hm er helt ok, selv om jeg får litt noia av strømpebukse kjenner jeg.. :p så får vi håpe på en mild vinter :angelic:
 
Back
Topp