Oktoberskravletråd 2 (vil du være med så ikke post bilder)

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Siden så mange har blitt "bannlyst" fra den opprinnelige tråden etter å ha postet bilder (app problemer) lager jeg herved en ny.

Vil du være med så heng deg på, og for al del, IKKE post noen bilder!!!!!!!!!!
 
Ikke bare bare å være på forum for tiden når det blir så mye krøll :eek:
 
Ingen bilder. Lover.
 
Ingen bilder. Lover.
Ikke bare bare å være på forum for tiden når det blir så mye krøll :eek:
Du kan egentlig gjøre som du vil, men det virker som om det er en viss sammenheng mellom det å poste bilder og det å bli utestengt.
De som poster bilder blir utestengt
Jeg kan hekdigvis poste bilder :)
Jeg tror ikke det har noe med hvem som poster bilder og ikke.

Jeg poster aldri (eller sjelden, og ikke på evigheter nå) bilder på forumet, men er likevel bannlyst fra tråder med bilder i.

Så jeg tror det er bilder generelt i en tråd om kødder det til for alle som bruker appen, enten i Android eller ios. Eller for oss som sitter på tapatalk.

Så jeg tror, at om man bruker nettleser og ikke har problemer, så vil det skape problemer for de som prøver å bruke app eller tapatalk om man legger inn bilder.
 
Du kan egentlig gjøre som du vil, men det virker som om det er en viss sammenheng mellom det å poste bilder og det å bli utestengt.
De som poster bilder blir utestengt
Jeg bare tenkte dersom andre vel utestengt av mine bilder.
 
Hahahaha ! YES! Jeg lover ! Jeg skal ikke nærme meg bildeknappen [emoji38] Jeg har lært. 2 ganger [emoji39]
 
Hahahaha ! YES! Jeg lover ! Jeg skal ikke nærme meg bildeknappen [emoji38] Jeg har lært. 2 ganger [emoji39]
Håper det er mulig å rydde opp i snart.

Tipper dette er rimelig frustrerende for Tamara, mildt sagt...
 
Jeg tror ikke det har noe med hvem som poster bilder og ikke.

Jeg poster aldri (eller sjelden, og ikke på evigheter nå) bilder på forumet, men er likevel bannlyst fra tråder med bilder i.

Så jeg tror det er bilder generelt i en tråd om kødder det til for alle som bruker appen, enten i Android eller ios. Eller for oss som sitter på tapatalk.

Så jeg tror, at om man bruker nettleser og ikke har problemer, så vil det skape problemer for de som prøver å bruke app eller tapatalk om man legger inn bilder.
Men man kan da ikke la være p legge inn bilder tenker jeg, må vel heller få orden på den appen da for de som bruker den
 
Ingen bilder fra meg heller[emoji16] håper dette funker!
 
Men man kan da ikke la være p legge inn bilder tenker jeg, må vel heller få orden på den appen da for de som bruker den
Selvsagt

Men fordi jeg liker å skravle også med app-folk så tenker jeg vi dropper bilder i denne så de kan være med.
 
Back
Topp