Finne seg ny kjæreste etter samlivsbrudd

Mitt beste råd; ikke stress med det. Bedre å være singel, enn å rushe inn i et nytt forhold.
 
Er det noen nettdatingsider som er bedre enn andre når man har barn?

Det vet jeg ikke. Vi møttes på nettet, men det er så lenge siden at jeg ikke er oppdatert på de nettstedene som finnes nå.

Ellers er jeg enig i at det beste er å ikke stresse. Dvs det har alltid vært det beste for meg, men jeg har single venninner som det ikke fungerer for. De trenger å ta initiativ og at det skjer noe.
 
Først og fremst tenker jeg det er lurt å finne ut av hvorfor du føler du trenger en kjæreste?
Hvis du er f.eks. er ensom, eller trenger hjelp hjemme/med barna, tenker jeg det er et nettverk du trenger, og ikke først og fremst en kjæreste.
Mitt beste tips er å komme seg ut; dra på trening, på café, finn en hobby osv. Jeg tviler ikke på at man kan finne noen på nettet, men jeg holder en knapp på "gammeldags" menneskelig interaksjon. ;)
 
Hei

Noen som har noen råd for hvordan finne seg ny kjæreste etter samlivsbrudd med BF?

Barnet er 7 mnd

Nå vet ikke jeg hvor lang tid det har gått siden bruddet, men jeg tenker bare at for egen del, med et så lite barn, så ville jeg nok ha ventet litt og fått fotfeste i hverdagen før jeg hadde prøvd å finne en ny. Kjenn etter at du og barnet har det bra også uten en mann i huset, slik at du ikke risikerer å gå inn i, og bli i, et nytt forhold som ikke fungerer fordi du tenker at dere trenger noen.
 
Back
Topp