Hvor langt er du på vei i dag?

4+3! Har nedtelling på dagarna till hjertet börjar slå så jag får kommet mig på Tul! :love017
 
4+0 i dag [emoji173]️
 
Nærmer seg 6 uker og faren for SA minker for hver uke! Dette gjør meg glad:smiley-angelic001

Fortsat skummelt lite symptomer her da:gen113
 
Nærmer seg 6 uker og faren for SA minker for hver uke! Dette gjør meg glad:smiley-angelic001

Fortsat skummelt lite symptomer her da:gen113

ända litt godt att vi er fler med lite symptomer... bittelitt murring innimellom och lite spänn i brösten som kommer og går. Kunde gärna tänkt mig litt kvalme jag :p
 
Jeg blir helt forvirret av dette med å telle uker. Jeg er 5+5 i dag. Noen plasser står det at jeg er i uke 6, sier dere at dere er i uke 5 eller 6? :smiley-ashamed005
 
Jeg blir helt forvirret av dette med å telle uker. Jeg er 5+5 i dag. Noen plasser står det at jeg er i uke 6, sier dere at dere er i uke 5 eller 6? :smiley-ashamed005

Du är 5 fulle uker og 5 dager på vei, alltså i 6:e graviduken. Da sier man vanligtvis uke 6. Men litt forskjellig. Fagfolk, feks leger og jordmödrer sier 5 uker på vei... Velg själv tenker jag. ;) Men i de fleste gravidapper sier dem att du är i uke 6 når du er 5+0-5+6. Hoppas det var förståeligt! :D
 
5+0 i dag :joyful:
Og snart første lege besøk og få henvisning til gyn og første tul :)
 
Du är 5 fulle uker og 5 dager på vei, alltså i 6:e graviduken. Da sier man vanligtvis uke 6. Men litt forskjellig. Fagfolk, feks leger og jordmödrer sier 5 uker på vei... Velg själv tenker jag. ;) Men i de fleste gravidapper sier dem att du är i uke 6 når du er 5+0-5+6. Hoppas det var förståeligt! :D

Takk, er bare så vanskelig å vite hva en skal si hvis folk spør hvor langt man er på vei :happy: men ble litt klokere :happy090
 
5+1 i dag. Stort sett lite symptomer, og klarer å være glad for det. Husker godt at kvalmen slo inn for fullt i uke 7-8 sist gang, og varte til i uke 12-13. Det var slitsomt, så jeg nyter denne tiden sånn sett :p
 
5+6 i dag :p:Heartpink
 
Back
Topp