Noen som er sammen med menn uten «følelser» her?

Glapia18

Betatt av forumet
Altså. Menn som du «vet» elsker deg men som ikke er av den kjærlige typen som gir deg disse daglige dosene men som du bare vet elsker deg.
Hvordan vet du at han gjør det ?
 
Min far er sånn. Han viser sin kjærlighet gjennom å gjøre ting for oss og å kjøpe gaver som passer til den han gir til. Kjekt det, men det hadde vært fint å være 100% sikker på at man faktisk er elsket.
 
Min pappa var sånn men jeg var aldri i tvil om at han var veldig glad i oss likevel
Han viste det med å gjøre ting for oss og alltid stille opp
 
Pappa er sånn. Han klarer ikke fysisk og mentalt vise oss at han er glad i oss. Men han er veldig flink med å sikre oss økonomisk, at ting skal være trygt for barna. Men han sliter med å være pappa og bestefar.
 
Nja ja. Han er veldig opp og ned egentlig. Kan ikke sette direkte ord på det, men merker han elsker meg. Mot datteren vår er det tydelig og ingen tvil.
 
Ja samboer er nok på noen måter litt slik. Men jeg liker at han er slik også.

Eksen var stikk motsatt og for å være ærlig fikk jeg helt noia av all dilling og dulling «søte» fraser og «glad i deg» setninger som skulle smettes inn over alt. For meg føltes dette bare slitsomt og klengete og kanskje litt falskt på noen måter. Men slik er det, vi er alle forskjellig. Jeg får lyst å spy av ting som kjærestene til venninder sier og gjør som de bare «dåner» over.

Samboer viser at han elsker meg i hva han gjør, hvordan han reagerer på ting, hvordan vi er mot hverandre i hverdagen etc og ikke nødvendigvis fordi han sier det rett ut. Han gjør jo det også, men det kan gå noen mnd mellom for å si det slik:)
 
Vi er nok et lite "klissete" par-hadde han tagga meg på face med noe kleine elsker deg-greier så hadde jeg ikke likt det :p
vi gjør andre gester mot hverandre istedet.

Skulle ønske han av og til kunne være "bittelitt" mer romantisk men man kan ikke få i pose og sekk. ;)
 
Ja samboer er nok på noen måter litt slik. Men jeg liker at han er slik også.

Eksen var stikk motsatt og for å være ærlig fikk jeg helt noia av all dilling og dulling «søte» fraser og «glad i deg» setninger som skulle smettes inn over alt. For meg føltes dette bare slitsomt og klengete og kanskje litt falskt på noen måter. Men slik er det, vi er alle forskjellig. Jeg får lyst å spy av ting som kjærestene til venninder sier og gjør som de bare «dåner» over.

Samboer viser at han elsker meg i hva han gjør, hvordan han reagerer på ting, hvordan vi er mot hverandre i hverdagen etc og ikke nødvendigvis fordi han sier det rett ut. Han gjør jo det også, men det kan gå noen mnd mellom for å si det slik:)


Signerer denn :)
 
Mannen min er ganske kjærlig, synes jeg, på sin måte :)

Men han sier ikke at han elsker meg osv. hele tiden. Han sa det første gang ettet vi hadde vært sammen i nesten ett år, og de 13 årene vi har vært sammen har han sagt det færre enn ti ganger :p

Men han viser det i alt han gjør. Han er pliktoppfyllende, hardtarbeidende, lojal, og har hele tiden jobbet for oss. Han prioriterer oss og barna våre. Han vil heller bruke tid med meg enn med andre. Vi er flinke til å bruke tid sammen etter eldste har lagt seg.

Om jeg lager mat vasker han opp etter meg og er generelt den som gjør mest husarbeid av oss to. Slike ting er bedre enn alle klissete ord synes jeg.

Dessuten er han flink til å vise at han er tiltrukket av meg. Til å klemme meg eller ta initiativ til ting ;) Føler han alltid synes jeg er pen/sexy uansett hvor lite fin jeg føler meg selv, høygravid med strekkmerker eller etter fødsel med masse slapp hud og bustete hår. Det betyr også mye mer enn komplimenter (som han sjelden gir).

Dessuten er han hyggelig, blid, positiv og i mye godt humør. Og verdens beste pappa ❤️
 
Last edited:
har ikke en klissete mann som skal fortelle hele verden han elsker meg og forteller det hele tiden... men han er stødig som et fjell mot meg og familien vår, forteller inni mellom han elsker meg men viser det mer med prioriteringer og slikt... mange oppfatter nok han er ego siden han prioriterer reisejobber... men jeg vett han hadde ikke gjort det om jeg sa nei og han gjør det for å bruke ekstra lønn på hus og hjem og tiden han får frigjort blir alltid brukt med familien... og han sier ikke ja til oppdrag før vi har snakket i sammen... og jeg er kanskje rar men liker de periodene hvor jeg har litt tid uten mann hjemme...
 
har ikke en klissete mann som skal fortelle hele verden han elsker meg og forteller det hele tiden... men han er stødig som et fjell mot meg og familien vår, forteller inni mellom han elsker meg men viser det mer med prioriteringer og slikt... mange oppfatter nok han er ego siden han prioriterer reisejobber... men jeg vett han hadde ikke gjort det om jeg sa nei og han gjør det for å bruke ekstra lønn på hus og hjem og tiden han får frigjort blir alltid brukt med familien... og han sier ikke ja til oppdrag før vi har snakket i sammen... og jeg er kanskje rar men liker de periodene hvor jeg har litt tid uten mann hjemme...

Synes ikke du er rar jeg:) digger når min mann stikker på gutteturer så jeg får litt tid for meg selv:)

Gjør aldri noe spennende men bruker altid anledningene til å kun spise mat som bare jeg liker, se på jentefilmer/serier og bare slappe av alene:)


Og synes det er sunt å savne hverandre litt;)
 
Her får jeg heldigvis i pose og sekk [emoji173]️ Både masse bekreftelse muntlig og fysisk, samt 100% prioritering mtp tid og tilstedeværelse og husarbeid. Spesielt mtp sistnevnte nå når jeg ligger med hyperemesis, han gjør absolutt alt fra oppussing, rydding, matlaging.. Kunne ikke funnet en bedre mann!
 
Her får jeg heldigvis i pose og sekk [emoji173]️ Både masse bekreftelse muntlig og fysisk, samt 100% prioritering mtp tid og tilstedeværelse og husarbeid. Spesielt mtp sistnevnte nå når jeg ligger med hyperemesis, han gjør absolutt alt fra oppussing, rydding, matlaging.. Kunne ikke funnet en bedre mann!
Signerer denne. Ja takk, begge deler. Fint med menn som kan vise kjærlighet ved å bidra til hverdagslivet og ellers, men som også kan gi komplimenter og faktisk si "jeg elsker deg".
 
Takk for svar! :)

Jeg føler meg heldig som har en mann stødig somm et fjell. Han er min klippe.
Men savner av og til litt «kjærlighet»... fra han... men jer vet han elsker meg og er ikke typen til mye klisj.... men vet han syntes jeg er fin og elsker meg
 
Jeg er og sammen med en som heller ikke øser sine følelser ut av seg verbalt... Men han lager frokost og står opp med unga hver helg, lager middag nesten hver dag, stiller opp for bonusgutten sin (min sønn) som om det var sin egen osv. Hadde han begynt å sende meg kjærlighetserklæringer osv hadde jeg lurt på om det var noe galt...:D
 
En ting kvinner må huske å tenke litt på, det er at menn er litt enklere satt sammen enn oss kvinner. Vi er litt mer kompliserte.

:)
 
Jeg er og sammen med en som heller ikke øser sine følelser ut av seg verbalt... Men han lager frokost og står opp med unga hver helg, lager middag nesten hver dag, stiller opp for bonusgutten sin (min sønn) som om det var sin egen osv. Hadde han begynt å sende meg kjærlighetserklæringer osv hadde jeg lurt på om det var noe galt...:D

Jeg må spørre deg og alle andre som skriver hva mannen gjør. Tar dere dette som kjærlighetserklæringer? :)
Mannen min lager mat, rydder, vasker, står opp med barn osv. Men dette ser jeg på som en selvfølge og ikke en kjærlighetserklæring.
Vi er liksom to om alt, og han gjør ikke dette for meg mener jeg.
Så her kommer det ikke mange kjærlighetserklæringer, og det savner jeg litt. :)
Jeg er kanskje ikke som andre der, for mannen har også nevnt at han gjør alt dette, hadde ikke gjort det om jeg ikke hadde betydd noe for han. Men dette er ikke mine oppgaver, så hvorfor gjør han dette for meg? Jeg er kanskje litt for mye ute av våre kjønnsroller[emoji23]
 
Heldigvis ikke... tror ikke jeg hadde holdt ut om jeg bare skulle vite det uten at han bekreftet det på en kjærlig måte. Er sååå glad i kos[emoji56]
 
Heldigvis ikke... tror ikke jeg hadde holdt ut om jeg bare skulle vite det uten at han bekreftet det på en kjærlig måte. Er sååå glad i kos[emoji56]

Kos får man jo uten ord :p Det er ordene som er vanskelig å få ut, vet ikke hvorfor ordene er så vanskelig [emoji23]
 
Back
Topp