Så hva har dere gjort i helgen?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Har dere gjort noe spennende sammen med hele familien?

Vi har vært på Kids Expo på varemessen i Lillestrøm, ungene elsket det, og så på Peppes for å spise i dag.
I går bare slappet vi av
 
Freda var kengubarnet på klubben, jeg og mannen tok det med ro
I går hadde kengubarnet overnattingsbesøk , jeg og mannen så film sammen
I dag har kengubarnet vært mange timer på badeland med kompis
Jeg har vært påmgåtur med venninne o sykkeltur

Eneste vi har gjort sammen i helga er å spille fotball sammen i dah
 
Idag var det dåp for mini. Fantastisk dag, alt gikk supert. Bare litt lite søvn for mini, så ettermiddagen ble litt ting for ham. Men en dag jeg har ventet på og glad for å bli ferdig med :Heartblue
 
Bytur, fått og vært på besøk og svømming. :)
 
Jeg har vært mef mine foreldre på hundeutstilling i Bergen fra fredag til lørdag med valpen min og mammas hund. Mammas interesse. Men valpen min er fra hennes oppdrett så.

Og i dag har vi vært på middag hos svigermor [emoji4]
 
Var på tur i skogen i dag med mini på ryggen.
I går bare styra vi hjemme og var slitne etter begravelse og sånt dagen før.
 
Jeg fikk omgangssyken natt til i dag og sliter enda. Minstegutten begynte å kaste opp på dagen i dag, så nå venter jeg bare på at storebroren skal begynne i natt. Også er vi alene da, så null avlastning:(
 
Jeg fikk omgangssyken natt til i dag og sliter enda. Minstegutten begynte å kaste opp på dagen i dag, så nå venter jeg bare på at storebroren skal begynne i natt. Også er vi alene da, så null avlastning:(
Uff
God bedring
 
Sverige i går, hjorteparken i dag. :)
 
Jøss den har jeg ikke hørt om en gang, den må jeg besøke en gang.
Bor i Sørum

De har hjort, sauer, geiter, griser, hester, høner, kaniner og marsvin. I tillegg har de en liten hinderløype/klatrebane for barna. Grillhytte om man ønsker å grille litt. :) Første gangen vi var der i dag. :)
 
Brukt tid sammen med familien da vi er i en sørgeperiode.
 
Hjalp en nabo litt i hagen i går, og fikk plukke så mye epler vi ville.. Så resten av dagen i går og i hele dag har vi stått på kjøkkenet å produsert eplesmør. nesten 50 glass til nå + 16 4dl frysebeger. Og 6 eplekaker.. Nå er jeg litt lei epler, og enda har vi ekstremt mye igjen.
 
I helgen har jeg besøkt ei venninne, gått turer og vært hjemme med familien.
Utrolig deilig helg egentlig. Strikket og lest bok..
 
Idag var det dåp for mini. Fantastisk dag, alt gikk supert. Bare litt lite søvn for mini, så ettermiddagen ble litt ting for ham. Men en dag jeg har ventet på og glad for å bli ferdig med :Heartblue
Gratulerer med dåpsdagen :happy:
 
Jeg fikk omgangssyken natt til i dag og sliter enda. Minstegutten begynte å kaste opp på dagen i dag, så nå venter jeg bare på at storebroren skal begynne i natt. Også er vi alene da, så null avlastning:(
Usj da, god bedring til deg og minsten! Håper storebror slipper unna:sorry: det der er noe grusomme og nådeløse greier :sorry:
 
Back
Topp