Hva har dere på dere nå?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Her går det fra varmt og strålende sol til styrtregn på sekunder, jeg blir ikke klok på været! Går for det meste rundt i en skikkelig stygg regnjakke. Jeg har ikke noe annet som holder vann ute, men den er jo ikke så varm akkurat. Ønsker meg en figursydd jakke som er vann og vindtett!

Hva bruker dere når dere er ute nå?
 
Kjøpt meg ny parkas, vind- og vanntett. Kjempefin! :) I dag bruker jeg også ørevarmer.
 
Har faktisk noen fine regnjakker som ser litt sporty ut fra stormberg.
Kunne også gått i skinnjakke så lenge den er behandlet riktig. Liker min men den får en rar farge når den blir våt.
 
Fikk litt sånn" nasty nettdating ekkel fyr"-feeling av overskriften her :D

Går stort sett i skalljakke men hiver den av så snart det blir varmt. Så den er ikke så vanntett lengre, sliter på stoffet å bli knyttet rundt livet :p
Tåler å bli våt om det bare er korte turer ut så da dropper jeg gjerne jakken helt.
 
Her går det fra varmt og strålende sol til styrtregn på sekunder, jeg blir ikke klok på været! Går for det meste rundt i en skikkelig stygg regnjakke. Jeg har ikke noe annet som holder vann ute, men den er jo ikke så varm akkurat. Ønsker meg en figursydd jakke som er vann og vindtett!

Hva bruker dere når dere er ute nå?
Tynn høstjalke, alltid skjerf. 0 grader når jeg går på jobb, 10-15 når jeg drar hjem. Vrient vær!
 
Fikk litt sånn" nasty nettdating ekkel fyr"-feeling av overskriften her :D

Går stort sett i skalljakke men hiver den av så snart det blir varmt. Så den er ikke så vanntett lengre, sliter på stoffet å bli knyttet rundt livet :p
Tåler å bli våt om det bare er korte turer ut så da dropper jeg gjerne jakken helt.

Hahaha :hilarious:
 
Har en Skogstad regnkåpe jeg er ganske fornøyd med. Og to lag ull under.

Er det veldig kaldt hos dere? Hadde ikke gått med ull for min del, for været skifter så kjapt at det plutselig er så varmt at jeg ikke kan ha på jakke i det hele tatt :p
 
Nå! er ikke egnet for å være ute. Ikke stått opp ;)

Men altså. Det regner. Herfra til evigheten. Må jeg oppholde meg ute over tid blir det følgelig regntøy. Jeg har en regnkåpe. Men jeg liker den ikke, den er for kald uten godt med klær under og for trang i ermene til å ha nok klær under...

Men så er jeg egentlig ikke ute annet enn mellom bilen og et hus (hjemme, bhg, skole, jobb, butikk) så derved tar jeg en mer vannavstøtende (Softshell?) jakke jeg har. Slett ikke varm nok den heller men så skal jeg altså bare bort til bilen da...

Har en vind og vanntett jakke som egebelig er et bedre valg men husker ikke hvorfor jeg ikke liker den. Ønsker meg en annen
 
Har en hh jakke som jeg fikk av mamma som passer nå. Jobber i bhg og bruker klærne som er der( klærne følger med jobben). Men vurderer noe nytt. Har også en fleece som jeg tar under hvis det er litt kaldere( mamma er større enn meg så brukte den jakka når jeg var gravid også).
 
Går som regel med vanntette joggesko og en lang regnkåpe som er formsydd [emoji4]
 
Kjøpte en softshell kåpe fra Bransdal på tilbud til 299. Under har jeg en langermet ulltrøye og en fleece.

Tåler ikke å være ute i styrtregn i timesvis men holder godt mens jeg går fra bil til huset og fra butikker osv :)
 
Ammetopp og joggebukse. Og ullpledd
 
Ammetopp og joggebukse. Og ullpledd

Må visst lære meg å lese [emoji85]
Ute går jeg i en regn/høstjakke med hette. Strikka ullue og hansker. Og joggesko da jeg ikke har støvler.
 
En rosa alværsjakke :)
 
Back
Topp