Tredemølle og trening hjemme

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Noen som har tredemølle hjemme?
Eventuelt andre treningsmuligheter og apparat?

På eget rom? Blir det brukt så mye som du så for deg?
 
Vi har romaskin og nei. Den ble brukt mye med en gang også dabba det av veldig. Mannen som absolutt skulle ha den gitt [emoji39][emoji23] Den er fin i kjellern da og står heldigvis ikke noe i veien [emoji4]
 
Har en romaskin, har et eget rom som skal være treningsrom. Blir vel ikke brukt like mye som jeg hadde tenkt foreløbig :p

(Men blir brukt mer enn treningsmedlemsskapet jeg hadde før)
 
Vi kjøpte tredemølle i februar i fjor og var enige om at den skulle vi bruke mye! Den ble brukt noen måneder også ble jeg gravid og ingen av oss orket. Solgte den igjen i august i år :p Vi fant også ut at det er mye bedre å gå ute i frisk luft og nå går vi jo mye med barnevogn også.
 
Har ergometersykkel. Jeg liker i utgangspunktet best å løpe ute, men fikk diagnosen løpekne for noen år siden og måtte redusere på løpingen. Måtte da tenke alternativer som ikke innebar lang reisevei eller tok stor plass. Den blir brukt periodevis når knærne er vonde, gradestokken viser -15 eller kaldere, når det er 1 meter snø utenfor døra eller når samboer er ute og jeg må passe ungene.
For meg har det vært et godt kjøp.
 
Jeg har en slik ball som er en vekt. Sånn med håndtak lissom. Bruker den hver dag som dørstøtte... telle det?
 
Har tredemølle i kjellerstua.
mannen bruke den 3-4 ganger i uka. Han e fra Oslo og hater vestlandsvinden
Jeg foretrekker å jogge ute :)
 
Vi startet med å låne en ellipsemaskin av svigerinnen min. Den ble mye brukt, så oppgraderte vi treningsutstyret her hjemme mer og mer etter som tiden gikk. I dag har vi et rom med en del styrketreningsapparater og ellipsemaskinen. Har brukt det masse! Til og med når jeg var gravid :)

Neste gang vi flytter skal vi ha et mye større rom til treningsapparatene og vil også gjerne ha en tredemølle når vi får plass til det :)
 
Har mølle, manualer, vektstenger, strikker og litt annet småtteri... Brukes, men skal bruke det mere nå. :)
 
Vi har ingenting, eller! Jeg har en sånn balanseball som man kan sitte på å trene støtte i bekkenet, men den er ikke blåst opp...
 
Noen som har tredemølle hjemme?
Eventuelt andre treningsmuligheter og apparat?

På eget rom? Blir det brukt så mye som du så for deg?

Har noen manualer og en vektstang. I morgen skal jeg bestille meg tredemølle, da samboeren jobber lange dager, og jeg kommer meg for lite ut. Håper jeg får brukt den så mye som jeg tenker :D
 
Back
Topp