Gravid uten positiv test?

Bkno9069392

Første møte med forumet
Hei,

Jeg er 14 dpo og tok derfor en test i dag. Den var 100% negativ. Det har den vært hele uken. Jeg har derimot hatt noen symptomer etter eggløsning som murringer i magen, følelsen av at livmoren strekker seg og vokser, munnskold, litt småkvalme i ca. 1 time totalt, humørsvingninger, og litt trøtthet. I tillegg har jeg hatt noe endring i utfloden. Jeg har derimot ikke noe særlig ømme bryster, ikke har jeg kastet opp eller vært særlig kvalm, osv. Med andre ord har jeg ingen spesielt typiske tegn.

Jeg skulle fått mens i dag, men til tross for ekstreme mensensmerter i går kveld kom den aldri. Allikevel viser testen negativt. Har noen andre opplevd dette? Er det fortsatt en sjanse for at jeg er gravid? Isåfall hvor lenge bør jeg vente med å teste på nytt?
 
Kanskje du produserer HCG seint. Eller EL var seinere enn du tror. Vent noen dager å ta en ny test ☺️
 
Kanskje du produserer HCG seint. Eller EL var seinere enn du tror. Vent noen dager å ta en ny test ☺️

Enig med denne. Med nr 2 var el senere enn jeg trodde og måtte vente 5 dager, på «overtid», før jeg testet positivt. Så lenge du ikke har fått mensen er det alltid en mulighet :)
 
Hadde mye mensmurringer med nr 2 når jeg ble gravid. I noen dager. Mensen kom aldri. Du må bare vente..
 
Back
Topp