Non Stop - smaker fargene forskjellig?

Laufey

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibarna 2019
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg ender overraskende ofte opp i denne diskusjonen, jeg mener bestemt at Non Stop i forskjellig farge smaker forskjellig. De gule er f.eks langt friskere på smak enn de svarte. Men mange påstår at alle smake likt, og jeg kan ikke forstå det :p

Flere som kjenner forskjell?
 
Jepp, det er forskjell! Ikke veldig merkbar, men definitivt tilstede.
 
Så langt liker jeg veldig godt svarene i denne tråden :D
 
Selv Freia sier at smakene er forskjellige. :D Jeg liker best de grønne! :)
 
Ja, det er forskjell! De grønne er best! :D
 
Har vært på omvisning på freia 3 ganger, gjennom skole blant annet. Alltid noen som spør guiden om smakene til nonstop. Og de forteller da smakene, så ingen hemmelighet det. :pBringebær (rød), ananas og eple (grønn), sitron (gul), appelsin (oransje) og vanilje (brun og svart).
Personlig elsker jeg grønn! :p
 
Har vært på omvisning på freia 3 ganger, gjennom skole blant annet. Alltid noen som spør guiden om smakene til nonstop. Og de forteller da smakene, så ingen hemmelighet det. :pBringebær (rød), ananas og eple (grønn), sitron (gul), appelsin (oransje) og vanilje (brun og svart).
Personlig elsker jeg grønn! :p
Kult! Synes ikke brune og svarte smaker det samme da, så der ser man hvor mye man kan stole på smaksløkene :p
 
Kult! Synes ikke brune og svarte smaker det samme da, så der ser man hvor mye man kan stole på smaksløkene :p

Ja, jeg kunne ikke smakt meg fram til at det var vaniljetrekk på brun og svart.. Hadde for meg at svart var kaffe, mocca eller no slikt :hilarious: Jeg klarer da spise alle fargene, hvis jeg MÅ :hilarious: Me skal jeg gjøre det på min måte, så fordeler jeg hver farge i grupper, og legger alle i linje på 2 og 2, også spiser jeg i rekkefølgen grønn, oransj, gul, rød, og hvis jeg må brun og svart.
 
Synes også det er forskjell! Jeg liker de svarte best :wacky:
 
Ja, jeg kunne ikke smakt meg fram til at det var vaniljetrekk på brun og svart.. Hadde for meg at svart var kaffe, mocca eller no slikt :hilarious: Jeg klarer da spise alle fargene, hvis jeg MÅ :hilarious: Me skal jeg gjøre det på min måte, så fordeler jeg hver farge i grupper, og legger alle i linje på 2 og 2, også spiser jeg i rekkefølgen grønn, oransj, gul, rød, og hvis jeg må brun og svart.
vanilje mocca? :hilarious:

alle jeg kjenner har en favoritt som blir spist før resten, bortsettfra meg som tar en munnfull og håper på smakseksplosjon... neida, jeg har bare ikke tolmodighet til å plukke.
 
Tror smakene står på utsiden av pakka? Hvert fall på noen utgaver. De svarte er definitivt best tett fulgt av de røde! :D
 
Back
Topp