TV serier

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hvilken TV serier følger du med på? :)

Jeg følger med på home and away, alt for Norge, big bang. Også husker jeg ikke flere :p
Gubben derimot, må følge med på absolutt alt! Alle disse Alaska seriene, gullgravere, fiskere og div, gjør meg gal til tider :p
 
Hvilken TV serier følger du med på? :)

Jeg følger med på home and away, alt for Norge, big bang. Også husker jeg ikke flere :p
Gubben derimot, må følge med på absolutt alt! Alle disse Alaska seriene, gullgravere, fiskere og div, gjør meg gal til tider :p
Haha, ja de liker mannen her også :cool: Men nå har vi begge fått dilla på Outlander! Jeg så på det alene de første episodene, men mannen fikk smaken, så nå er vi på sesong 3 etter få dager :hilarious:
 
  • Orange is the new black
  • The handmaids tale
  • Leftovers
Og selvfølgelig serien over alle serier:
F.R.I.E.N.D.S <3
 
Blue Bloods, Orange is the New Black, lethal weapon, Suits, elementery, S.W.A.T, friends, masterchef USA/Australia. var det jeg kom på i farta:)
 
Ser på mange forskjellige TV serier på HBO og Netflix, men på «vanlig» TV så ser jeg på:

- luksusfellen
- åndenes makt :p
- Solsidan
- say yes to the dress
- svenske Hollywood fruar

Mange «guilty pleasure» program jeg kun ser når jeg er alene med andre ord :p
 
Hvilken TV serier følger du med på? :)

Jeg følger med på home and away, alt for Norge, big bang. Også husker jeg ikke flere :p
Gubben derimot, må følge med på absolutt alt! Alle disse Alaska seriene, gullgravere, fiskere og div, gjør meg gal til tider :p


Hahha, samme som gubben min:laughing025

Jeg følger med på hjertebarna som går på tv2(griner meg igjennom hver eneste episode) også ser jeg endel på fødeavdelingen som ligger på dplay, kommer en del tårer her også:oops::oops: Ellers så har jeg fått veldig dilla på designited survivor som ligger på Netflix, fantastisk serie :)
 
Back
Topp