Jubeltråd :)

Mini er en mnd og fikk konstatert at han ikke har hoftedysplasi på kontroll i dag :woot: Hurra!
Så bra!
danse.gif
 
Må juble litt. Lille er 6 uker i dag og i natt sov han først 4 timer sammenhengene og så 3 timer. Etter 6 uker med maks 2 timer sammenhengende søvn var det sykt deilig for a mor :D

Og ikke nok med det, ingen kveldsuro. Fullstendig milkdrunk.

Gjenstår å se om dette gjentar seg da :p
 
Mannen tok seg av minstemann i dag slik at jeg fikk starta på loftet. Og kasta 3 søppelsekker med ting. Fortsatt mye å rydde/kaste men er godt igang :)
 
Har byttet mobiloperatør og forsto plutselig at det betydde at jeg måtte skaffe meg ny BankID på mobil, grøss og gru! Men så var det kjempeenkelt i den banken jeg har. :D Tiltak med slike ting, sååå greit når det er enkelt og greit og rett fram!
 
På tide å hente opp denne.

Eneste jeg kan juble for så langt i dag er at minstemann sovnet av seg selv til dupp. Men toåringen er en annen sak.
 
Jubler for at jeg fikk ryddet i skjerfskuffen i dag! 5-6 svarte skjerf pakket ned og skal leveres til Fretex.
 
Begge gutta sov igjennom rakettene. Men eldste våkna litt etterpå da. Og mannen trøstet og fikk han til å sove igjen :)
 
Back
Topp