Yttertøy..?

KR90

Blir kjent med forumet
Hvor mye yttertøy er nødvendig å ha til en liten baby? :nailbiting:
Jeg har mye ull og hjemmestrikket klær, har hjemmestrikket bilstolpose og babypledd. Tenker også at når den lille kommer så kommer han jo ikke til å være ute på samme måte som en på 9mnd-1år..
Så hvor mye yttertøy er nødvendig? Og evt. hva slags yttertøy er ett must til den lille? :happy:
 
Hvor mye yttertøy er nødvendig å ha til en liten baby? :nailbiting:
Jeg har mye ull og hjemmestrikket klær, har hjemmestrikket bilstolpose og babypledd. Tenker også at når den lille kommer så kommer han jo ikke til å være ute på samme måte som en på 9mnd-1år..
Så hvor mye yttertøy er nødvendig? Og evt. hva slags yttertøy er ett must til den lille? :happy:
Høres fornuftig ut slik du tenker. Jeg har også mye ull, strikka og litt fleece. De er jo så små og ligger stort sett i vogn. Jeg har kjøpt gode luer, hals og votter. Resten av kroppen ligger jo god og varm i vinter posen.
 
Høres fornuftig ut slik du tenker. Jeg har også mye ull, strikka og litt fleece. De er jo så små og ligger stort sett i vogn. Jeg har kjøpt gode luer, hals og votter. Resten av kroppen ligger jo god og varm i vinter posen.
Er det jeg og tenker. Og når han ikke ligger i vogn, så kommer han til æ være i bilen, og der er det jo varme...:happy: Har tenkt litt mye på akkuratt dette med yttertøy i det siste, og har ikke klart å bestemme meg om det er nødvendig med så mye av det den første tiden :)
 
Tror ikke vi kjøper noe yttertøy. Litt ull bare. Vognposen holder lenge tror jeg.
 
Yttertøy i form av vattert dress og jakke ser jeg på som unødvendig. Jeg hadde oktoberbaby sist, og hadde aldri behov for det. Ull er selvfølgelig et must, men det er nok tenker jeg.
 
Back
Topp