Sover de litt større barna i senga med deg?

Mellomste på fire og et halvt kommer en sjelden gang, dersom han har drømt noe skummelt. Minste på to kommer derimot omtrent hver natt/morgen.
 
5 åringen vil ofte sove sammen. Nå er det mer og mer sjeldent. Nesten litt trist. 2.5 åringen har aldri ville sove sammen så ikke noe krangling mellom dem ang det. Men 2.5 åringen skulle plutselig sove sammen med meg i ferien og tilbake til normalen når vi kom hjem.
 
Ja, innimellom , men den ene er varmblodig og den andre urolig og en snorker haha
 
Storebror på 5 og snuppa på 7m ligger på hver sin side av meg.
Far snorker så mye, så han ligger på guttungen sitt rom en del. (Han skal til lege med snorkingen)
Helt greit for meg at de ligger der, blir nesten fælt når de ikke vil lenger. Gruer meg.
 
Fireåringen kommer inn til vår seng endel om nettene evt tidlig morgen.
 
Ja. Hender til og med at sekstenåringen har lyst til å sove i senga mi. Om mannen er borte, og muligheten er der, får hun selvfølgelig lov til det. :)

Treåringen sover med oss fast.
 
Ja. Hender til og med at sekstenåringen har lyst til å sove i senga mi. Om mannen er borte, og muligheten er der, får hun selvfølgelig lov til det. :)

Treåringen sover med oss fast.

Så koselig! Håper jenta mi og jeg får et så godt bånd at hun er komfortabel med det. :)
 
Back
Topp