Å fly når man er gravid

Fløy vel frem til uke 34 sist tror jeg, var en del reising i jobb på den tiden. :) Gikk helt fint, men hadde helseerklæring fra jordmor etter uke 32 for sikkerhetsskyld (det tidligere nevnte ang flyselskapenes rutiner..)
 
Fløy vel frem til uke 34 sist tror jeg, var en del reising i jobb på den tiden. :) Gikk helt fint, men hadde helseerklæring fra jordmor etter uke 32 for sikkerhetsskyld (det tidligere nevnte ang flyselskapenes rutiner..)

Takk for svar, føler meg bare tryggere og tryggere på å fly nå som dere forteller at dere har flydd under graviditeten før :happy::Heartred
 
Jeg fløy til London da jeg var gravid med vesla i uke 8/9. Gikk veldig fint det :happy:
 
Jeg fløy i uke 18 og i uke 22. Ene reisen på 2x45 minutt tur/retur og den andre på 4,5 timer tur/retur. Satt i midten på lengste turen, og måtte myyyye på do, så stakkars damen ved siden av meg måtte reise seg så mange ganger slik at jeg kom meg på toalettet men det gikk fint. Husk støttestrømper
 
Jeg har flydd i begge tidligere graviditeter. Da jeg var noen måneder på vei og flyturen varte noen timer brukte jeg støttestrømper.
 
Jeg fløy i uke 36, tror nok det går fint! Vær mer obs på mat der nede:happy: kos deg der nede!
 
Jeg fløy i uke 36, tror nok det går fint! Vær mer obs på mat der nede:happy: kos deg der nede!

Takk :happy:
Nå har jeg blitt mer rolig angående det å fly, men bekymrer meg fortsatt en del for det med mat ja :( Er jo så fort gjort å bli matforgiftet eller bestille noe på italiensk som viser seg å være noe man ikke skal spise.. Blir nok en del pizza :bag:
 
Hehe, da kan jeg slappe av med tanken om å fly når jeg er gravid, også kan jeg starte å bekymre meg for fremtidige flyreiser med baby? :hilarious:

Jeg synes faktisk reise med baby er lettere enn uten, alle tar sånn hensyn :D
 
Det er jeg glad for å høre :cool:

Har flydd mye helt fra fødsel til to år, det hjelper jo på at man selv om barnet vet hva som kommer. Eneste rundt ett år ble det litt vanskelig å sitte stille, men jeg sier bare en ting, nettbrett :p slipper frustrasjon for seg selv, barnet og de rundt.
 
Har flydd mye helt fra fødsel til to år, det hjelper jo på at man selv om barnet vet hva som kommer. Eneste rundt ett år ble det litt vanskelig å sitte stille, men jeg sier bare en ting, nettbrett :p slipper frustrasjon for seg selv, barnet og de rundt.
Utrolig hva litt teknologi kan fikse :laughing002
 
Takk :happy:
Nå har jeg blitt mer rolig angående det å fly, men bekymrer meg fortsatt en del for det med mat ja :( Er jo så fort gjort å bli matforgiftet eller bestille noe på italiensk som viser seg å være noe man ikke skal spise.. Blir nok en del pizza :bag:

Følg vanlige råd :) jeg var på Tenerife i uke 9 sist, spiste ikke kylling, kun kokte grønnsaker eller stekte, ikke salater og annen ubehandlet mat :) alt som er kokt eller gjennomstekt går fint ifølge min jordmor :)
 
Følg vanlige råd :) jeg var på Tenerife i uke 9 sist, spiste ikke kylling, kun kokte grønnsaker eller stekte, ikke salater og annen ubehandlet mat :) alt som er kokt eller gjennomstekt går fint ifølge min jordmor :)
Takk for tips! Det med salat tror jeg kanskje ikke jeg hadde tenkt på men det kan jo være skummelt med tanke på hygiene ja :pompus:
 
Takk for tips! Det med salat tror jeg kanskje ikke jeg hadde tenkt på men det kan jo være skummelt med tanke på hygiene ja :pompus:

Og ikke isbiter og vann fra kran. Like greit å være litt ekstrem på hygiene ved graviditet i utlandet. :)
 
Back
Topp