LizRachel sin dagbok

6 måneder [emoji173]

Tenk at det lille mirakelet vårt er 6 måneder allerede! Tiden går så altfor fort!

S er en viljesterk og målbevisst frøken, sta som faren sin. Sover fortsatt ikke mer enn 2 timer sammenhengende søvn, men vi lever i håpet om at det en dag vil bli bedre [emoji28]

Hun kryper og kommer seg fram overalt, så nå måtte vi barnesikre litt. Stikk kontakter var fryktelig spennende [emoji33] Hun har også tatt noen krabbe steg og står ofte å gynger på knærne. Snart knekker hun nok sittekoden også, støtter seg kun med den ene hånda.
Jeg tenker vi også veldig snart senker bunnen i lekegrinda - hun er veldig sterk i beina, og har begynt å utforske å dra seg opp i stående [emoji15]

Hun spiser det aller meste hun blir servert, så fremt hun får spise det selv. Og gud bedre for en personlighet hun har utviklet mer og mer av de siste ukene! Nevnte jeg viljesterk frøken? [emoji23]
 
Last edited:
Gratulerer med 6 måneder [emoji3590] Så herlig bilde [emoji7]
 
Gratulerer så mye med 6 mnd[emoji173][emoji7] Nydelig bilde av dere[emoji1]
 
Gratulerer med et helt halvt år! :D
Nydelige jenter ❤️
 
En stund siden jeg tittet innom her!! Kommer ikke inn på dagboken din via appen lenger men gratulerer med 6 mnd❤️❤️ Og nydelig bilde av dere❤️
 
Gratulerer med 6 mnd og for et fint bilde av dere :Heartred:Heartred
Føler med dere mtp søvn, helt likt her..:hungover:
 
En stund siden jeg tittet innom her!! Kommer ikke inn på dagboken din via appen lenger men gratulerer med 6 mnd❤️❤️ Og nydelig bilde av dere❤️
Tusen takk :Heartred❤ håper alt går bra med deg og at formen er fin? Ikke lenge igjen nå :happy:
 
Gratulerer med 6 mnd og for et fint bilde av dere :Heartred:Heartred
Føler med dere mtp søvn, helt likt her..:hungover:
Tusen takk :Heartred
Og huff, har ikke du begynt å jobbe også? Jeg kommer til å ringe fastlegen nå i morgen, og høre om de kan få tatt noen tester snart. Natten nå var helt grusom :dead:
 
Tusen takk :Heartred
Og huff, har ikke du begynt å jobbe også? Jeg kommer til å ringe fastlegen nå i morgen, og høre om de kan få tatt noen tester snart. Natten nå var helt grusom :dead:
Jo, men gikk på en rimelig smell, og er sykemeldt nå.. så man kan ikke ha det sånn i lengden. Vi sover på skift nå, og mannen avlaster mye siden det tross alt er han som er i perm nå. Men K har vært plaget av tenner siden Juni og før det var hun jo strengt tatt litt liten og. (4mnd krisen var helt jævlig..) inatt var første natten på så lenge jeg kan huske at vi ikke har gitt Paracet og eller styrt halve natten. Så kanskje det roer seg litt. Hun har feber nå da, så er nok forkjølet og men :sour::spitoutdummy:
Har S begynt med tenner ?
Sikkert lurt å sjekke med fastlegen!
 
Jo, men gikk på en rimelig smell, og er sykemeldt nå.. så man kan ikke ha det sånn i lengden. Vi sover på skift nå, og mannen avlaster mye siden det tross alt er han som er i perm nå. Men K har vært plaget av tenner siden Juni og før det var hun jo strengt tatt litt liten og. (4mnd krisen var helt jævlig..) inatt var første natten på så lenge jeg kan huske at vi ikke har gitt Paracet og eller styrt halve natten. Så kanskje det roer seg litt. Hun har feber nå da, så er nok forkjølet og men :sour::spitoutdummy:
Har S begynt med tenner ?
Sikkert lurt å sjekke med fastlegen!
Oi, uff, det hørtes megaslitsomt ut![emoji33] Stakkar som blir så ekstremt plaget av tennene [emoji17] godt at samboer får avlastet deg. Det høres heftig ut å sove på skift! Meeeen, om det ikke bedrer seg her etterhvert må nok vi også kanskje det.
Her har vi ikke fått tenner enda, gruer meg til de tider [emoji51]
 
Oi, uff, det hørtes megaslitsomt ut![emoji33] Stakkar som blir så ekstremt plaget av tennene [emoji17] godt at samboer får avlastet deg. Det høres heftig ut å sove på skift! Meeeen, om det ikke bedrer seg her etterhvert må nok vi også kanskje det.
Her har vi ikke fått tenner enda, gruer meg til de tider [emoji51]
Ja, helt fælt. Jeg som trodde fødsel, og barseltiden var krevende :hungover:
Men, men rart hva man blir vandt med. Men ikke rart at kroppen min har sagt stopp. Så vær litt obs, så du ikke havner i samme fella, derfor jeg sier noe på det.:Heartred
Heldigvis er ikke alle barn like mye plaget av tenner, så det kan godt være dere slipper unna.:Heartpink
 
Ja, helt fælt. Jeg som trodde fødsel, og barseltiden var krevende :hungover:
Men, men rart hva man blir vandt med. Men ikke rart at kroppen min har sagt stopp. Så vær litt obs, så du ikke havner i samme fella, derfor jeg sier noe på det.[emoji813]red
Heldigvis er ikke alle barn like mye plaget av tenner, så det kan godt være dere slipper unna.[emoji813]pink
Prøver å være litt obs på det ja, kroppen og hodet funker ikke på lite søvn. Forrige natt var grusom [emoji43] hyling og skriking annenhver time og ingenting som roet henne. Får så vondt av at hun skal ha slike plager med den magen stakkar [emoji17] Så nå håper jeg vi kan få igang en utredning, sånn at vi kan finne ut av hva det er hun reagerer slikt på.

Håper det blir bedre hos dere etterhvert som tennene kommer frem. Stor klem, det er så sykt slitsomt med dårlige netter
 
Prøver å være litt obs på det ja, kroppen og hodet funker ikke på lite søvn. Forrige natt var grusom [emoji43] hyling og skriking annenhver time og ingenting som roet henne. Får så vondt av at hun skal ha slike plager med den magen stakkar [emoji17] Så nå håper jeg vi kan få igang en utredning, sånn at vi kan finne ut av hva det er hun reagerer slikt på.

Håper det blir bedre hos dere etterhvert som tennene kommer frem. Stor klem, det er så sykt slitsomt med dårlige netter
Hah, kan se ut som om de siste nettene fra helvette har sin naturlige årsak ja - tenner!!!! Kjente plutselig to riskorn nede i munnen hennes i dag [emoji33]
 
For et herlig bilde av dere❤️ Og føler med deg ang søvn.. A har inntil ganske nylig kun sovet 2 timers strekk hun også. Vi måtte rett og slett gjøre noe med det før jeg begynner å jobbe igjen, så hele forrige uke lå jeg på madrass på rommet hennes og stakk bare hånden inn gjennom sprinklene når hun våknet og gråt. Heldigvis kjenner jeg henne godt nå, så hører at gråten er rent sinne, i tillegg til at hun har fått 200ml mme kl 23 slik at jeg har vært sikker på at hun er mett. Resultatet er to netter med 4,5-5t strekk :D
 
Prøver å være litt obs på det ja, kroppen og hodet funker ikke på lite søvn. Forrige natt var grusom [emoji43] hyling og skriking annenhver time og ingenting som roet henne. Får så vondt av at hun skal ha slike plager med den magen stakkar [emoji17] Så nå håper jeg vi kan få igang en utredning, sånn at vi kan finne ut av hva det er hun reagerer slikt på.

Håper det blir bedre hos dere etterhvert som tennene kommer frem. Stor klem, det er så sykt slitsomt med dårlige netter
Huff har ikke fått med meg dette. Stakkars lille. Har dere fått noen time ?
 
For et herlig bilde av dere❤️ Og føler med deg ang søvn.. A har inntil ganske nylig kun sovet 2 timers strekk hun også. Vi måtte rett og slett gjøre noe med det før jeg begynner å jobbe igjen, så hele forrige uke lå jeg på madrass på rommet hennes og stakk bare hånden inn gjennom sprinklene når hun våknet og gråt. Heldigvis kjenner jeg henne godt nå, så hører at gråten er rent sinne, i tillegg til at hun har fått 200ml mme kl 23 slik at jeg har vært sikker på at hun er mett. Resultatet er to netter med 4,5-5t strekk :D

Åhhh, så godt å høre at dere har fått bedre netter :Heartred
Her har vi nettopp startet med å ha henne i sobbeltsengen på eget rom, foreløpig uten resultater - sover fortsatt bare 1-2 timer om gangen :wacky: menmen, må bare fortsette å prøve å ikke gi opp. En dag sover hun kanskje lengre :woot:
 
Back
Topp