BabyBaluba og eventyret om baby :)

BabyBaluba

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Hei!
Etter at tankene har gått i spinn etter fertilitetssjekk på fredag (14.09.2018) tror jeg kanskje at en dagbok om prosessen kan hjelpe.

Vi fikk sjokkbeskjeden om at vi kun kan bli gravide ved ICSI (vi har prøvd i ca 11 mnd på egenhånd). Etter å ha brukt helgen på saumfare alt som er av informasjon, er både jeg og samboer klare for å gå i gang med prosessen!

Jeg skal starte på kort regime så fort mensen kommer (Bemfola og Orgalutan). Tror aldri jeg har gledet meg mer til at mensen skal komme
Følelsene har vært overalt denne helgen og jeg kjenner jeg er veldig nervøs, redd, spent og helt rar i kroppen da dette er helt nytt og uventet!
 
Last edited:
Masse lykke til ❤️
 
Velkommen hit og masse lykke til[emoji173]️ håper du får et kort opphold her! Og så supert at dere er så raskt igang etter utredning!!!
 
Velkommen hit! Går dere privat? Høres ut som det siden dere kommer så raskt i gang. Veldig lurt å kutte ventetiden, venting blir det nok av uansett!
 
Velkommen hit og masse lykke til[emoji173]️ håper du får et kort opphold her! Og så supert at dere er så raskt igang etter utredning!!!
Tusen takk! :) Jeg er veldig takknemlig for at oppstart skjer så fort etter utredning, da min tålmodighet ikke er på topp ;) Skjønner at den må jeg bare jobbe med i dette løpet! :) Er veldig spent, aner jo ikke hva man går til! :)
 
Velkommen hit! Går dere privat? Høres ut som det siden dere kommer så raskt i gang. Veldig lurt å kutte ventetiden, venting blir det nok av uansett!
Hei, tusen takk :Heartred

Ja, vi går privat! :) Skulle egentlig bare sjekke om det var noe i forhold til at vi ikke klarte dette på egenhånd, men fikk da beskjed om at svømmerene til samboer ikke var optimale og at ICSI var eneste veien å gå. Heldigvis har vi muligheten til å gjøre dette privat så da fant vi ut at det bare var å hoppe i det :)
 
Hei, tusen takk :Heartred

Ja, vi går privat! :) Skulle egentlig bare sjekke om det var noe i forhold til at vi ikke klarte dette på egenhånd, men fikk da beskjed om at svømmerene til samboer ikke var optimale og at ICSI var eneste veien å gå. Heldigvis har vi muligheten til å gjøre dette privat så da fant vi ut at det bare var å hoppe i det :)
Høres veldig lurt ut! Vi går nok privat hvis vi ikke lykkes nå. Har inntrykk av at det et større mulighet for å påvirke behandlingen selv.
 
Jeg er så spent på hele prosessen!
I dag skal vi inn og ta blodprøver, samt hente ut alt av medisiner.

Skjønner at jeg kanskje ikke bør ha så høye forhåpninger, men tar meg selv i å tenke at om en måneds tid kan jeg være ruger og bære på vårt fremtidige barn.
Mange tanker som svirrer om dagen, men er jo mest av alt spent på alt som skal skje fremover :)
 
Første dag uten snus :arghh:
Ønsker å slutte nå slik at overgangen ikke blir for drastisk når jeg begynner med sprøytene!

Ønsk meg (eller alle andre rundt meg) lykke til :nailbiting:
 
Første dag uten snus :arghh:
Ønsker å slutte nå slik at overgangen ikke blir for drastisk når jeg begynner med sprøytene!

Ønsk meg (eller alle andre rundt meg) lykke til :nailbiting:

Lykke til!!! Både til deg og de rundt[emoji85][emoji85][emoji85]
 
Så deilig å endelig være igang! Dette blir så bra :) Hvordan gikk det å sette første sprøyte? :)
Krysser fingrene for at dette blir bra ;)
Første sprøyten blir akkurat satt og det gikk overraskende bra! Ææh veldig spennende det her!
 
Krysser fingrene for at dette blir bra ;)
Første sprøyten blir akkurat satt og det gikk overraskende bra! Ææh veldig spennende det her!
Åååh, det skjønner jeg godt! Kjenner jeg blir spent selv, på dine vegne!!:hilarious:
Du får oppdatere hvordan du føler deg etterhvert da, ev bivirkninger å sånn :)
 
Da er første UL gjennomført.
Hun telte 24 egg, med gjennomsnitt på 11mm:woot:

En UL til på fredag også blir det uttak tirsdag! :)
Gleder meg, gruer meg og er i sånn få-tiden-til-å-gå-fortere modus :wacky:
 
Back
Topp