Dramatisk brudd

Hvordan tenker du at babyen kan skades?

Ble og alene etter at bf valgte rusen foran familielivet så kjenner meg igjen der❤️

Gode klemmer
 
Jeg har også vert i en situasjon tilnærmet din. Det er klart man reagerer på store påkjenninger og omveltninger i livet. Det gjør man gravid eller ei. Sånn er livet! Du skader ikke barnet ditt, ved å ha en helt normal reaksjon på det du går igjennom! Men skjønner godt at du tenker på det. Kansje du kan prøve å tenke på at påkjenningen vil være større om du velger å bli hos han, hvartfall hvis han fortsetter å ruse seg. Skjønner du har det tøft! Men prøv å ta vare på deg selv, søk mennesker du er trygg på, og husk(!) du har lov til å kjenne på følelsene dine uten at du skader babyen❤️ sender deg mange klemmer. Lykke til
 
Hvordan tenker du at babyen kan skades?

Ble og alene etter at bf valgte rusen foran familielivet så kjenner meg igjen der❤️

Gode klemmer

Kanskje fordi man er i sorg, kjærlighetssorg er den værste sorgen som finnes. Man gråter mye, spiser lite, går i en sorg rus.

Kan skjønne at du er redd det kan skade barnet, men det gjør det absolutt ikke. Det skades om du blir. Har du venner eller familie som kan stille opp eller som du kan snakke med?

Klem <3
 
Kanskje fordi man er i sorg, kjærlighetssorg er den værste sorgen som finnes. Man gråter mye, spiser lite, går i en sorg rus.

Kan skjønne at du er redd det kan skade barnet, men det gjør det absolutt ikke. Det skades om du blir. Har du venner eller familie som kan stille opp eller som du kan snakke med?

Klem <3
Om du er klar over det. Passer på å sørge det verste når barnet sover osv. Passer på deg selv of prøver gradvis å gå videre selv går det npk helt fint❤️
 
Back
Topp