Hva jobber dere med og er dere sykemeldt?

Bkno6758192

Andre møte med forumet
Jeg jobber som helsefagarbeider i hjemmetjenesten 90%, men har den siste uken vært 50% sykemeldt. Sliter en del med ryggsmerter/bekkensmerter også har jeg veldig lite energi.. Er i uke 28+4 <3

Hva med dere andre? :)
 
Kontorrotte, jobber med administrative oppgaver. Ble 50% sykmeldt fra i dag, er så innmari kvalm og helt tappet for energi :bored:
 
Jeg er pedagogisk leder på 3-5-årsavdeling og jobber 100%. Kjenner jeg begynner å bli klar for en samtale med bedriftsjordmor og lederen min for litt tilrettelegging. Er 24+3 idag.
 
Har ikke jobbet siden juni. Jobber i barnehage. Er 24+6 og får svangerskapspenger frem til foreldrepenger pga blødninger.
 
Jobber fulltid på kontor i en travel support stilling. Sover dårlig og blir kvalm om morgenen av det. Sliter med press mot ribbeina/pust og bekkenløsning, vondt å sitte så lenge. Men håper å klare jobb til permisjon om 2 mnd... så får vi se. Har lite energi igjen om ettermiddagen
 
Jobber på kontor i en lederstilling i en travel bransje. Blir ofte mer enn 100 % jobbing pga frister etc. men prøver å begrense det litt mer nå mot termin. Er i uke 34. Merker jeg begynner å bli tung, kortpustet og veldig varm. Mindre energi på ettermiddagen merkes her også. Litt dårligere søvn. Ellers har formen vært bra hele veien og jeg har ikke vært borte fra jobb en dag enda.
 
100% sykmeldt. Jobber på kontor, med klienter.
Jeg klarer ikke å gå normalt lenger pga smerter i bekken og mage, så det blir mye strikking på meg de neste mnd. Er 25+1.
 
Har vore sjukmeldt 50 prosent fram til begynnelsen av august, då gjekk eg ut 100.. svangerskapspenga resten av svangerskapet. 27+3
Jobba i ambulansetenesta.
 
Jobber på sykehus, har en deltidsstilling, men jobber gjerne ca 75% pga. ekstravakter. Er ikke sykemeldt, men kjenner det i ryggen etter en travel dag.