Vært hos legen i dag.

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Fikk jo surret meg til å bestille legetime forrige uke, og tiden har gått saaakte fram til i dag. Men nå var brått dagen her. Jeg fikk forklart min bekymring etter x-antall spontanaborter, og manglende symptomer. Hun tok en rask gyn-undersøkelse og kjente på livmoren min, som definitivt kjentes gravid ut. Den var faktisk mye større enn den skulle være etter hvor langt jeg er på vei. Hun kjente kanten på den over skambeinet.. Hun mente den lå på rett under 10 uker i størrelse. Så hva som skjer inne i der kan jo bli spennende å finne ut av.. Jeg tror ikke jeg er lenger på vei enn det jeg har regnet ut selv, så ble ikke særlig klok på det der.
Oooog... Jeg blir henvist til tidlig UL. Ble så lettet at jeg begynte å gråte.. Så nå er det bare å vente på at timen skal dumpe den i postkassa, og håpe på at det ikke tar så lang tid.
 
Så bra!! Godt det er noen fastleger som henviser videre og tenker litt utenom boksen!
 
Så bra!! Godt det er noen fastleger som henviser videre og tenker litt utenom boksen!
Ho er virkelig super, fastlegen min <3 Hun har jobbet på gyn før hun ble fastlege, så er godt satt inn i alt med svangerskap. Har også tatt etterutdanning i noe psykologi greier, så ho forstår så godt at alt henger sammen. Bruker ikke noen annen enn henne. Fungerer fint som jordmor, psykolog og hva det enn måtte være ;)
 
Ho ville forøvrig ikke ta noen prøver i dag. Skulle komme tilbake i uke 11, etter at vi hadde funnet ut om det var i orden på UL. Ho vurderte å ta celleprøve mens jeg allerede lå der med beina i været, men droppet det når hun skjønte jeg var nervøs for at hun skulle skrape der inne..
 
Ho ville forøvrig ikke ta noen prøver i dag. Skulle komme tilbake i uke 11, etter at vi hadde funnet ut om det var i orden på UL. Ho vurderte å ta celleprøve mens jeg allerede lå der med beina i været, men droppet det når hun skjønte jeg var nervøs for at hun skulle skrape der inne..
Virker som en veldig hensynsfull dame :happy:
 
Så godt at du ble ivaretatt så fint. :) Og at alt virker bra. :)
 
Back
Topp