Vitaminer.

Irmk

Elsker forumet
jentene i juni13
Nå når vi er gravide må vi jo ta Folat.
Men lurer på om dere tar noe mer? Sist tok jeg en sånn pakke med flere vitaminer, gjøre dette denne gang også? ☺️
 
Nå når vi er gravide må vi jo ta Folat.
Men lurer på om dere tar noe mer? Sist tok jeg en sånn pakke med flere vitaminer, gjøre dette denne gang også? [emoji5]

Jeg tar multivitaminer :)
 
For min del er det tran og folat for øyeblikket:) Kjøpte meg en pakke for gravide sist, men strevde med å få ned alle tablettene (trang hals). Om jeg skal ta noe mere framover tror jeg at jeg bare kjøper en boks med multivitaminer.
 
Tar folat, jod, jern (hadde for lite), d3vitamin (har hatt mangel tidligere), magnesium + calcium og B12 annenhver dag. Planen var at jeg også skulle ta omega-3 eller tran, men har glemt å finne ut av hvilke som er best[emoji848]
 
Jeg tar folat og tran og resten prøver jeg å få gjennom variert kosthold :)
 
Tar folat nå, men tenker å kjøpe meg gravid kosttilskuddpakken [emoji4]
 
Edit: tar vitaminbjørner[emoji23][emoji173]️
 
Multivitamin med nok folat i. Og omega3
 
Tar også den her men akkurat om dagen så tar jeg bare den med folat for jeg er så kvalm så får ikke ned så mye egentlig..

Kjenner følelsen!! Jeg tar jo metformin i tillegg. 2 ganger daglig (sliter med å ta tabletter fra før) og de er 850mg! Gigantiske. Brekker meg faktisk nå av tanken på at jeg skal ta de!! Huff og huff. Dette kan bli lange uker fram til uke 12..
 
Back
Topp