Mangel på overskudd

Lilleklomp18

Forelsket i forumet
Hei, føler jeg sliter veldig med lite energi, gjort dette en god stund!
Alt frister av tips som popper opp på skjermen av shaker og muslibarer osv osv

Så jeg lurer på hva deres tips for å få mer energi er?
 
Hjelper å tvinge seg ut på 10min luftetur om morgen. Hardt å komme seg ut, men det hjelper og er mer klar og våken når jeg kommer inn igjen og setter på kaffen.
En kveldstur alene på butikken er som friheten selv.. bruker lengst mulig tid før jeg går hjem til mann og barn. Mor må få små pustehull i hverdagen.
 
Hjelper å tvinge seg ut på 10min luftetur om morgen. Hardt å komme seg ut, men det hjelper og er mer klar og våken når jeg kommer inn igjen og setter på kaffen.
En kveldstur alene på butikken er som friheten selv.. bruker lengst mulig tid før jeg går hjem til mann og barn. Mor må få små pustehull i hverdagen.

Signerer denne! Jeg må ut med hund tre ganger om dagen, og det hjelper veldig med frisk luft. Jeg er en liten latsekk, men merker at jeg er ekstra slappfisk de dagene jeg ikke har vært ute.
 
Hjelper å tvinge seg ut på 10min luftetur om morgen. Hardt å komme seg ut, men det hjelper og er mer klar og våken når jeg kommer inn igjen og setter på kaffen.
En kveldstur alene på butikken er som friheten selv.. bruker lengst mulig tid før jeg går hjem til mann og barn. Mor må få små pustehull i hverdagen.

Signerer denne! Jeg savner å kunne sykle med mellomste til skolen på morgenen. Gleder meg til vesla er stor nok til å være med på sykkelen, men da spørs det om mannen har blitt så glad i denne morgenrutinen at han heller vil ta det [emoji23] Dagene var hvertfall mye lettere når jeg startet den på den måten (men jeg hadde ikke en baby på den tiden så det kan være at illusjonen min brister når vi kommer så langt).
 
Haha. Klarte å snike meg ut for litt frisk luft kl 07:00 idag. Kjøpte melk i butikken, men trengte den ikke så veldig [emoji28]
 
For meg hjelper dette for å få mer overskudd:
-at pappaen tar begge barna
-klassikeren sove når babyen sover klarer jeg om hun sover innendørs
-nrk underholdning parterapi- litt humor i hverdagen:p
-komme meg UT! Bare en runde i nabolaget er nok! Frisk luft:)
-sjokolade, en kopp te, nok mat og drikke er viktig for meg
 
Back
Topp