Hvordan er parforholdet nå?

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Hvordan er parforholdet deres akkurat nå? Hvordan vil du beskrive det? Og i hvilken fase er dere - ferdig med barn, venter barn, prøvere? :)
 
Vi er ferdig med barn, midt i småbarnslivet og akkurat nå har vi kanskje ikke den beste tiden sammen. Men vi har bestemt at vi skal overleve dette også [emoji16]
 
Venter nr 2, og mannen har fått klar beskjed at om han vil ha flere barn, så blir det ikke med meg. Akkurat nå er ikke ting så veldig romantisk, siden jeg er skikkelig kvalm.
 
Ferdig med barn, midt i småbarnslivet, parforholdet har tatt ferie på ubestemt tid tror jeg [emoji28]
 
Prøvere.. Jeg tror ikke jeg er så utrolig koselig for tiden :hilarious:
 
Ungene er 2,5 og 4,5 år, det blir ikke flere. Parforholdet ja.. altså, et annet år? :p
 
  • Liker
Reactions: BMC
Hektisk med små barn. Venter ikke, og føler meg ikke ferdig enda. Tiden vil vise
 
Føler det er bra :) Litt små argumentasjoner i blandt men det løser seg alltid :) Vi e ferdige med barn - har 3 gutter på 5 år, 3,5 år og 8 måneder :)
 
Ferdige å få barn, langt fra ferdige å ha barn. De er 2, 7 og 10 år gamle. Midt i småbarnsforeldre-perioden altså og hektisk er det. Men vi er jo grunnleggende glade i hverandre og mener det tross alt er enklere sammen enn hver for oss, sånn i tillegg til at vi altså ønsker å være sammen. Det er klart det kan gå litt på tampen når stressnivået er høyt og ungene hissige, men alt i alt. Vi er en familie og i vil fortsette slik.

Antar det kan bli litt mer overskudd til å være kjærester i andre faser av livet. Men det er her vi er nå og vi må gjøre det beste utav det så vi fortsatt ER kjærester når vi får tid til det
 
Akkurat nå går det greit. Hatt noen lange samtaler i det siste. Har krangla mye og ofte pga vi begge er stressa og ikke slapper av. Krangler av små ubetydelige ting.
Men nå går det litt bedre så får vi prøve å slappe av og ikke lage mye styr av ting som ikke betyr noe. Vi prøver å være litt kjærester, ikke bare mamma og pappa.
Har en gutt på 1 år. Vil ikke ha nr to helt enda :p
 
Fireåring og baby her. Får se om det blir de to eller flere. Vi holder koken. Hverdagsromantikk her:) Lærte mye etter å ha fått barn nr. 1. Da var stressnivået høyt hos begge da vi ikke var forberedt på såpass lite søvn, og det ble noen trilleturer i sinne. Nå er det mer harmonisk, og vi har en helt annen babytid enn sist. Samarbeider også bra om hus og hjem. Lytter til hverandre.
 
Vi har det veldig fint for tida! Er sånn tåpelig småforelska igjen og det er en fin fase. Er både prøver og har småbarn samtidig, så det fører jo med seg mye artigheter i tillegg til ekstra mye nærhet. Og at det noen ganger ikke akkurat blir noe prøving og da er det bare å le :p Men selv med de mest slitsomme periodene med nr 1 har vi klart å beholde en god tone og hverdagsnærhet og romantikk, og det har vært viktig for oss.
 
Har ettåring. Ting er litt røft om dagen, håper det går seg til.
 
Vi har det helt supert!! :)
Vi er prøvere :)
 
Ferdig med barn, midt i småbarnslivet, parforholdet har tatt ferie på ubestemt tid tror jeg [emoji28]
Nesten det samme her og. Parforholdet kunne ha vært bedre, tenker jeg, men i full jobb og med to små er ikke så lett...
 
Akkurat nå har vi bestemt oss for å gå ifra hverandre, så går ikke så bra nå. Vært mye misforståelser. Har barn på 7 og 4. Vet ikke hva som vil skje i fremtiden
 
Midt i småbarnslivet og skal ikke ha flere barn.
Hos oss er det litt tidsklemma og for mye som skjer. Barn på 10 og 13 år.
Forholdet mellom oss er bedre enn på lenge. Har mere tid til hverandre nå enn før. Eller tid på en annen måte.
Jo større barn - mer bekymringer, mer press på skolen, mer forventninger..
savner av og til tida livet var bekymringsløst IG de tasset rundt i bleier og smokk
 
Back
Topp