Er det snart vår tur?

Fortsatt for tidlig for testing hvis jeg skulle være gravid. Og jeg begynner å tro for alvor at jeg er det. Ellers så spille kroppen meg all verdens piss med stikking i magen, hyppige toalettbesøk og bekkentull.

Men sjansen for å bli gravid på første forsøk høres usannsynlig ut. Vi begynte jo første gang i 2011 og etter pauser så var pp7 i 2014 der det gjorde utslag.

Må forsøke å senke forventningene. Kanskje forsøke å la være å teste før ikm.

Skal ut på langhelg med venner dagen etter ikm så da skal jeg jammen i meg ta en skikkelig fest hvis jeg ikke er gravid.
 
Vet ikke lenger hva jeg skal tro. Enten er det tidens oppladning til tr, eller så bør jeg legges inn for testrøseri på et eller annet sted. Bekkenløsningsmestertene er der slik at jeg uansett årsak ser meg nødt til å bestille time hos Bekken og barn. Murringer. Svimmel og kvalme. Veksler mellom å være veldig varm og så veldig kald.

Ja også negative tester da.
 
63D9252F-6455-4155-80DA-1078B8BF1AF5.jpeg
 
I morgen er det 13 dpo og da jeg fikk positiv test sist. Aner ikke helt hva jeg skal tro. Bekkenet er så vondt, men har kiropraktortime i morgen og fysio dagen etter. Tisser hele tiden og er tidevis småkvalm og veldig trøtt. Men hva hvis bekkenet er en prolaps? Jeg bare innbiller meg at jeg tisser hele tiden og er trøtt av pollen. Nesten så jeg ikke tør å teste i morgen og før i overimorgen kveld. Men det kommer nok ikke å skje tror jeg!
 
Blæh, spontanabort altså. Snakk om tull. Så tidlig at jeg ikke takk å bli glad før jeg ble lei meg, men synes at bekkenløsninga kunne ha sluppet taket litt tidligere.

Mensen uteble, men fikk den til slutt I dag på dag 48 etter at jeg hadde tatt en graviditetstest på nytt i går selvsagt..

Men nå står mer prøving for døren. El kommer etter jeg har gått i ferie. Med mindre en sa har endra syklusen min da.
 
Isis - PP1 etter SA- EL 5. juni - IKM 19. juni.

Akkurat fått tilbake mensen etter sa så hvis syklusen er den samme så bør dette være omtrentlig. Lagt inn aksjer i kveld.
 
96D597F9-F05D-4889-BD18-BAA3AE6317D6.png Kroppen er rar.


IKM 20. mars
EL 12. april (dag 24)
SA 26. april (dag 37)

IKM 12. juni
EL ?? målt siden dag 22 (i dag dag 28)
 
42B0CAD5-6DF3-4923-BBD5-5F1033A5F41A.jpeg Kroppen er fortsatt rar. Denne gangen er syklusen på 25 dager(!) Aldri vært så kort. Fint med tydlige el-smerter og mye slim da.

Synes i grunn at det har vært lite sympotomer og tiden til 7 dpo gikk fort. Så kom testgenet frem. Etter mye bildemanipulasjon ser jeg en svak strek dpo 8. Det kan jo være jeg som er gal og at jeg manipulerte bildet for mye såklart. Men bekkenløsningssmertene er også der. Tett i nesa og feberfølelse, men poden er forkjøla og har akkurat starta i barnehagen igjen så mest sannsynlig dette.
 
Vis vedlegget 271901 Shitpåmfritt

Jeg er egentlig målløs. Og greit er jo det. Tror ikke at katta som har blitt med meg å teste er noe å prate med.

Våkna opp med helt sykt vondt og tegn på UVI. Synes synd på meg selv og tenkte: faen heller nå ryker den digitale testen.

Koste meg med å lese om andres sympotomer. Og vente egentlig på å få en negativ test. Hadde tonn med flere symptomer de andre gangene i forhold til nå.

Engangstestene er fortsatt i posten.

Oi!

Jeg er gravid jo! ❤️

Første gang vi bestemte oss for å prøve var i 2011. Så ble alt mye vanskeligere pga helgependling, mannens ryggoperasjon og vi ga mitt opp. Fikk til på pp7 i 2015. Nå er det jo så tidlig inprosessen at jeg er jo helt sjokkert.

Lykke til til alle der ute! Jeg pleier å teste sent så tenkte å svi av noen strimler til alle så man kan se st det er negative tester nesten langt fram .

Og god morgen til dere som leser dettte!

Sorry for usammenhengende post...
 
Fylte denne ut kvelden før positiv test 12 dpo, altså 11 dpo.

  • ? Uteblitt menstruasjon - ikm på lørdag
  • - Ømme og hovne bryst
  • ? Trøtthet - småbarnsmor, alltid trøtt..
  • + Oftere tissetrengt - innbiller meg det iallefall
  • - Kvalme
  • - Lette blødninger
  • + Økt utflod
  • - Hodepine
  • - Forandret smaksopplevelse
  • - Overfølsom nese
  • ? Forstoppelse - går på medisiner som gir dette i utgangspunkter
  • - Besvimelser og svimmelhet
  • - Humørsvingninger - tror jeg da..
  • ? Økt kroppstemperatur - fryser iallefall mer
  • + Mageverk/stikking - fikk litt i kveld
  • + Bekkenløsning
  • - Tett nese - er nok bare forkjøla
  • - Halsbrann
  • - Strek på test
  • - Annet?
  1. 72438ce2-fa1c-42a5-9438-44cbf97a1070-jpeg.271901
 
Vis vedlegget 271902
Fikk positiv graviditetstest nå og her er grafen. 11. aug, som er markert, var EL. pulsen min går iallefall bare oppover.
 
I dag er det 4+4 og jeg er kvalm. Puppene gjør vondt, men foreløpig går det greit. Jeg var ikke så kvalm sist tror jeg.. heldigvis er jeg ikke så trøtt jeg var sist. Iallefall ikke ennå. Synes tiden går syyykt sakte og vil egentlig bare lese, høre og snakke og snakke graviditet hele dagen og natta lang. Har vilt mange graviditetstester hjemme så måler annenhver dag. Litt for å ha noe å gjøre og få gleden av å se sterkere strek. Ganske tullete, men når mannen helgependler så er det ikke så mange å snakke med etter jobb heller.

Poden på snart 3 år vet ingenting ennå. Men jeg gleder meg til å fortelle ham det i uke 12
 
I dag er det 4+4 og jeg er kvalm. Puppene gjør vondt, men foreløpig går det greit. Jeg var ikke så kvalm sist tror jeg.. heldigvis er jeg ikke så trøtt jeg var sist. Iallefall ikke ennå. Synes tiden går syyykt sakte og vil egentlig bare lese, høre og snakke og snakke graviditet hele dagen og natta lang. Har vilt mange graviditetstester hjemme så måler annenhver dag. Litt for å ha noe å gjøre og få gleden av å se sterkere strek. Ganske tullete, men når mannen helgependler så er det ikke så mange å snakke med etter jobb heller.

Poden på snart 3 år vet ingenting ennå. Men jeg gleder meg til å fortelle ham det i uke 12
Gratulerer!! :love7
 
2E05FBD5-D7E8-4F1D-B4CC-3BB5C527E414.jpeg D69C6770-6AE2-4AF8-B4D1-BFEBA00AA730.jpeg

Tester med nr 1 i 2015 øverst og mini i magen med termin 2018 nederst.
 
Last edited:
1819B05B-D717-4CEF-B52E-5E22FA06D7E3.png 34CAD0F9-0C42-4E09-8BF7-46D6077477FF.jpeg B395B5C5-817A-4CFA-A16B-1C9BDF8E7B77.jpeg 1819B05B-D717-4CEF-B52E-5E22FA06D7E3.png 5+5 i dag og har bestilt time til jordmor, lege og tul. Bekkenet har tatt seg opp i smertestyrke. Ikke så trøtt som forrige gang, men kvalmere enn jeg husker.
 
Vis vedlegget 275293 Vis vedlegget 275292 Tidlig ultralyd i dag:) Det har gått fint. Et friskt foster:)

Lengden var 0,91 cm så hun justerte fra 7+4 til 6+6, men termindatoen ble bare flyttet to dager. Appene jeg bruker spiller ikke på lag med det..
 
Back
Topp