Er partneren din med på kontrollene?

M

Moderator Steffen

Guest
Har partneren din vært med på noen/alle av kontrollene du har hatt til nå? Kunne du tenke deg å ha han med - eller at han holdt seg hjemme? :)
 
Nei han kun oul og tul. Han jobber ellers når jeg har kontrollene og vanskelig for å få fri. Men han var med på alle kontroller med nr 1 siden han da gikk arbeidsledig
 
Han har vært med på ultralyd, og kommer til å være med til jordmor om det ikke krasjer med noe annet.
 
Han var med på den første legetimen, TUL, OUL, skal være med på 3D ultralyd og en av de siste timene hos jordmor :) føler meg veldig heldig som kan ha han med på de timene jeg ønsker, siden han kan legge opp arbeidsdagene sine selv :)
 
Min jobber 5 uker borte og jar 5 uker fri så han er med når han er hjemme :)
 
Jepp, han er med [emoji5]
 
Han er med på alt han kan være med på. Men det er tydelig at han kjeder seg, og kun er der for å få høre hjertelyden.
 
Han er med på de han kan være med på [emoji4]
 
Han har vært med på ultralyd og skal være med første timen hos jordmor. Legetimene ser jeg ikke helt poenget med at han skal ta seg fri fra jobb for.
 
Var med på TUL & OUL. Etter oul har han vært borte på sjøen i snart to mnd. Så jordmorkontrollene er han ikke med på :)
 
Han har vært med på alt til nå og håper vi får til at han er med på resten også[emoji173]️[emoji254]
 
Bare vært med på tul og oul :) klarer ellers jordmortimene og legetimene selv :)
 
Han var med på alle sist og tror han blir med på alle denne gangen også :)
Liker at vi er der sammen og at han også kan lufte tanker/spørsmål til jordmor :)
 
Han har vært med på ultralyder. Jeg har ikke tenkt at han skal være med til jordmor, jeg har iallefall ikke behov for at han er med. Fokuset er jo på meg og min kropp.. jeg forteller han jo selvfølgelig hvis jeg får vite noe spesielt eller det er noe nytt. Min forrige samboer var heller aldri med på annet enn UL..
 
Han har vært med på alle ultralyd, og vi har hatt en del. Pluss sykehuset og genetisk veiledning. Han har ikke vært med til fastlegen.
 
Kun vært med på èn jordmortime, (var med på OUL da) og det var fordi han skulle skrive under på farskapspapirene :p
 
Back
Topp