Måler dere HCG-økning?

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
jeg sitter med et heftig lager med tidlig tester. De kom i dag.. og jeg tenkte å følge med på de for å få sjelefred. Litt teit, men jeg er redd for å bli stressa over alt som kan gå galt.
 
Nei, jeg hadde blitt stressa av å følge med på det.. Orker ikke tanken på å stå å se på tester hver dag at det muligens går galt fordi at testene blir svakere. Da synes jeg det er bedre at det bare skjer uten at jeg veit om det på forhånd. Men det er meg da.. Hvis det å teste gjør at du føler deg tryggere så gjør du det som gir deg den tryggheten:)
 
Bruker opp noen billigtester men kjenner det skaper mer uro. Mine er så dårlige at de viser så mye forskjellig.
 
Det skaper sikkert bare mer uro her også, bare jeg som er tullete
 
Jeg greier jo ikke å la være da [emoji23]. Men kan vise deg bildet fra testene jeg tok i sted. Fant tilfeldigvis (og heldigvis) igjen en cb jeg hadde gjemt litt godt unna. De er tatt på samme urin og jeg holdt meg en liten time. Cb er 25mlu og billigtesten er 10mlu. Hadde jeg bare hatt billigtesten hadde ikke dette blitt en hyggelig helg.... 20180824_154145.jpg
 
Jeg må se stigning på testene ja. Bruker MakeSure strimler og CBD. Har selvsagt litt tålmodighet med noe naturlig svigninger (ulik urin, ulik mengde fargestoff), men jeg må følge med. :)
 
Jeg greier jo ikke å la være da [emoji23]. Men kan vise deg bildet fra testene jeg tok i sted. Fant tilfeldigvis (og heldigvis) igjen en cb jeg hadde gjemt litt godt unna. De er tatt på samme urin og jeg holdt meg en liten time. Cb er 25mlu og billigtesten er 10mlu. Hadde jeg bare hatt billigtesten hadde ikke dette blitt en hyggelig helg.... Vis vedlegget 272089

Har akkurat den samme billigtest så deg! Den va DRIT! Det blir aldri noe særlig strek!
 
Jeg har tatt babyplan strimmel de siste tre dagene. Synes streken har vært akkurat like sterk alle tre dagene, og det gjorde meg litt bekymret. Men de blir jo heller ikke svakere, så nå har jeg lagt fra meg testene og slått meg til ro med at det som skjer det skjer uansett.
 
Back
Topp