Når var du sist på en skikkelig date?

M

Moderator Steffen

Guest
Når var du sist på en skikkelig date? Hva gjorde dere? Dere som har små barn; går det greit å overlate barna til barnevakt? :)
 
Åhh. Det er årevis siden. Ikke siden vi fikk barn. Ikke ut på date nei.

Knapt nok datet egentlig
 
På mandag faktisk :) spiste ute.
Gikk vel en mnd etter fødsel som vi nærmest ble jaga ut av svigermor , for ho ville ha ungen og vi kunne ut å kose oss :) så hvert heldig der selv etter 2 barn
 
Telles det at vi hadde en fin dag sammen på jakt og fiskedagene? Så på ting, gikk på museum og spiste sykt digg mat [emoji106] (men var på dagtid og jeg slapp å pynte meg).
 
Før vi fikk yngste. Meeeen, snart langweekend uten unger, da blir det vel litt dating (selv om jeg regner med at bestekompisen til sambo blir med oss til middagene de fleste dagene)
 
Hva menes med skikkelig? :) Hadde ungene en natt hos bestemor og fikk da fri, det var i juli?
 
Det var nok i juni, vi var ute og spiste etter ungene la seg. Svigermor passet. Da hadde lillegutt våknet 5min etter vi gikk, hylt til 10min før vi kom hjem mens svigermor gikk og bysset og sang :sorry: vi har hatt store problemer med lillegutt, han har strevd veldig med magevondt. Så hun ønsket å passe de to små slik at vi fikk koblet av litt, om så bare for 1-2t :Heartred
 
Hva menes med skikkelig? :) Hadde ungene en natt hos bestemor og fikk da fri, det var i juli?

Med skikkelig mener jeg det du selv definerer som en date. At du etterpå/før tenker at "nå skal jeg på date", og ikke sånn "Ja, det var hyggelig og koselig med manglet *det* for å være en date" om du skjønner :)
 
Med skikkelig mener jeg det du selv definerer som en date. At du etterpå/før tenker at "nå skal jeg på date", og ikke sånn "Ja, det var hyggelig og koselig med manglet *det* for å være en date" om du skjønner :)
Ok :p Nei, var nok ingen date da. Mer bare fri. Lenge siden vi har vært på kino/ute og spist og vært på en sånn date, som jeg vil kalle date. (Mest fordi jeg har allergier, så tør ikke å spise på restaurant noe særlig :eek: )
 
Før sommeren:) da var vi ute og spiste også dro vi på kino. Ikke noe problem med barnevakt da barnevakten er min mamma og han elsker å være med henne❤️
 
Kommer an på hva du mener med date det, vi har like gjerne en date hjemme og det hadde vi for bare noen uker siden, må ha barnevakt for å ha en date heldigvis :)
 
Det husker jeg ikke, lenge før vi fikk barn hvertfall. Barna vil ikke ha barnevakt så det er et helvete de gangene det skjer..
 
Det var vel under bryllupsreisen i fjor sommer. Barna var da 3 og 5 så det gikk fint [emoji846]
 
Med skikkelig mener jeg det du selv definerer som en date. At du etterpå/før tenker at "nå skal jeg på date", og ikke sånn "Ja, det var hyggelig og koselig med manglet *det* for å være en date" om du skjønner :)
Det har jeg trolig aldri vært på egentlig...
 
Det har jeg trolig aldri vært på egentlig...

Samme her:hilarious:

Kan ikke huske å noengang ha vært på det jeg vil klassifisere som date:p

Men det er ok, vi har somregel mange hyggelige stunder fordi om:)
 
Samme her:hilarious:

Kan ikke huske å noengang ha vært på det jeg vil klassifisere som date:p

Men det er ok, vi har somregel mange hyggelige stunder fordi om:)

Jeg har jo klart å bli sammen med mannen, samboer, forlovet og gift og fått tre barn med ham Så vi har klart oss uten å date. Har det fint sammen likevel
 
I januar, et par mnd før minstemann ble født
 
Back
Topp