Hvordan sikre baby i dobbeltsengen

Bkno7397882

Andre møte med forumet
Dere som saksøker og har bebiser som ogsp har begynt å åme seg i alle mulige retninger.. hvordan sikrer dere slik at baby ikke faller ut av sengen?( før dere har lagt dere selv)
 
Vi samsover ikke, men det hender han ligger og sover der innimellom..Foreløpig er han ikke helt vilter når han skal sove. Bretter en dyne på hver side bare + puter. Det holder foreløpig men sikkert ikke så lenge
 
Jeg har lagt puter under stretchlakenet langs kanten på senga og skjøvet andre kanten til en vegg. Men jeg ser at det dessverre ikke er lenge til det ikke funker mer, ho har blitt så mobil. Plan B er under utvikling.... :rolleyes: Heldigvis bruker ho å gi lyd fra seg når ho våkner istedenfor å røre på seg
 
Vi har plassert sengen inntil veggen(hvor jeg sover), og kjøpt en sengekant på eBay for å ha i fotenden(baby finner veien ned dit å). Funker bra! Bruker også bbhugme puta som buffer!
 
Vi har plassert sengen inntil veggen(hvor jeg sover), og kjøpt en sengekant på eBay for å ha i fotenden(baby finner veien ned dit å). Funker bra! Bruker også bbhugme puta som buffer!

Har du link til en slik sengekant i fotenden?:)
 
Vi samsover ikke, men det hender han ligger og sover der innimellom..Foreløpig er han ikke helt vilter når han skal sove. Bretter en dyne på hver side bare + puter. Det holder foreløpig men sikkert ikke så lenge

Er litt sånn her også. Hvis hun sovner i vår seng på dagen/ettermiddagen flytter jeg henne ikke med mindre hun sover tungt.

Setter på babycallen (har lyd og kamera), for da kan jeg følge med.
 
Back
Topp