Skravletråd for lag Afrodite

Kihera

Forelsket i forumet

Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)

vil også minne på hvis ingen tar på seg ansvaret som lagleder så er laget ute av krigen. fristen er innen første uke, altså ikke første innveiing (nå 24.aug) men når lagleder skal sende inn første vekt for gruppa (31.aug)

Afrodite


Sara
Cosacita
Tre25
AnneS
makko86
Therese.
her er jeg
MiniMe80
Cadillac
XuperB
Bjørkeheksa
Shortlegs
(12)
 
Last edited:
Her!
 
Melder meg som en Afrodite.
 
Hei hei :)
 
Er det noen som ønsker å ta på seg oppgaven som lagleder? Jeg kan eventuelt men må da ha vikar et par uker i september.
 
Hei hei:) jeg er med for første gang og skjønner ikke helt hvordan dette foregår enda, så tror ikke jeg bør være lagleder iallefall:p da tror jeg det kan oppstå mye rart:p
 
Heihei! :happy:
 
Jeg er så klar!
 
Jeg er på dag 1 uten snop, og jeg kjenner det kommer til å bli noen lange par uker til de nye (eller gamle rettere sagt) vanene er innarbeidet og kroppen slutter å mase etter mer søtsaker! Avhengig deluxe!
 
Jeg er på dag 1 uten snop, og jeg kjenner det kommer til å bli noen lange par uker til de nye (eller gamle rettere sagt) vanene er innarbeidet og kroppen slutter å mase etter mer søtsaker! Avhengig deluxe!
Flink du er som har begynt allerede. Det burde jeg også men det er veldig vanskelig når man er så avhengig...
 
Flink du er som har begynt allerede. Det burde jeg også men det er veldig vanskelig når man er så avhengig...

Jeg måtte bare, det har gått så over stokk og stein her nå i ferien. Vært helt ekstremt inntak. :eek: Blir litt ekstra motivert av å komme inn i klærne mine igjen, særlig nå som høsten og vinteren står for døra. De litt tjukkere klærne mine får jeg ikke på meg enda. Bestemte meg for å starte i dag da vi var på ferie forrige uke, så var før jeg meldte meg på slankekrigen til og med. :p

Og det er skjitvanskelig! Men det er verst den første uka, og så går det bedre etterhvert. Når en har klart to uker så begynner det å bli rimelig greit. Nå skal jeg ikke slutte helt og for alltid, men må nullstille litt etter at det har sklidd totalt ut de siste par årene ...
 
Jeg måtte bare, det har gått så over stokk og stein her nå i ferien. Vært helt ekstremt inntak. :eek: Blir litt ekstra motivert av å komme inn i klærne mine igjen, særlig nå som høsten og vinteren står for døra. De litt tjukkere klærne mine får jeg ikke på meg enda. Bestemte meg for å starte i dag da vi var på ferie forrige uke, så var før jeg meldte meg på slankekrigen til og med. :p

Og det er skjitvanskelig! Men det er verst den første uka, og så går det bedre etterhvert. Når en har klart to uker så begynner det å bli rimelig greit. Nå skal jeg ikke slutte helt og for alltid, men må nullstille litt etter at det har sklidd totalt ut de siste par årene ...
Det går nok bra, må bare holde ut noen dager med søtsuget. Enklere når krigen begynner for da må jeg ikke spise noe for å sanke poeng ;) Bare spise bittelitt i helgene, men ikke ta igjen for hele uka for det hjelper jo ikke på vekta.
Kjedelig når klærne strammer eller ikke passer. Godt å ha et mål å jobbe mot :)
 
Hei:)
Så koselig!! Dette blir bra:)
Mitt mål er å gå ned ca 15 kg. Har planer om å kutte kraftig på sukkeret, gå minst 1 mil hver dag og ikke spise etter kl 18
 
Jeg er irrasjonell og utfornufrig med en "dette er siste mulighet" tanke og derved usunn nå frem til det begynner helt jeg... Idiotisk.
 
Det går nok bra, må bare holde ut noen dager med søtsuget. Enklere når krigen begynner for da må jeg ikke spise noe for å sanke poeng ;) Bare spise bittelitt i helgene, men ikke ta igjen for hele uka for det hjelper jo ikke på vekta.
Kjedelig når klærne strammer eller ikke passer. Godt å ha et mål å jobbe mot :)

Nei, det blir jo totalt sett det samme om en gafler i seg svære mengder i løpet av helga. :p

Jeg er irrasjonell og utfornufrig med en "dette er siste mulighet" tanke og derved usunn nå frem til det begynner helt jeg... Idiotisk.

Sånn var jeg forrige uke, spiste alt mulig slags "søppel" siden jeg visste jeg skulle stramme inn fra denne uken av. :knegg:
 
Hei :) Jeg er også med for første gang, men satser på jeg forstår ting etterhvert. Håper på og gå ned ca 15kg, men prøver og bli gravid så får ta det litt som det kommer :)
 
Røyk ut for tre stk kjeks med sjokoladetrekk i dag. Veldig greit å ha tjuvstarta, for det er størst fare for sprekk den første uka jeg holder meg unna snoperier. :hilarious:

Føles godt å være i gang med livstilsendringa egentlig. I dag stekte jeg opp endel kylling, både for å kunne lage litt kjapp middag i morgen og for å ha til lunsj/kvelds/småspising. Og så laget jeg proteinrundstykker. Enkelt, godt og var veldig mettende (består av egg, havregryn, cottage cheese og bakepulver, så ikke ekstremt kalorifattig akkurat - men mettende. godt og sunt. Jeg skal jo uansett ha næringsrik mat pga ammingen).
 
Back
Topp