Høsten er her, og ingen klær passer til ungene!

Har 2. :) Men, de har en i overkant shoppeglad mamma. :oops: Har kjøpt så og si hele den nye kolleksjonen i ull til Hust & Claire, mye fra Gullkorn design, mye fra Nøstebarn, Memini etc. Det er jo så mange som kommer med nytt nå, og jeg er lett å overbevise. [emoji14] De har i tillegg fått et par ekstra parkdresser. Pengene flyr raskt gitt. :angelic:
Men hvor i all verden har du fått alle de pengene fra?? [emoji12]
Mer enn ei månedslønn for meg iallefall [emoji85]
Og jeg ligger midt på treet lønnsmessig liksom.

Brukte en 1000-lapp igår på ting til ungene, og synes det er mye nok [emoji23]
 
Men hvor i all verden har du fått alle de pengene fra?? [emoji12]
Mer enn ei månedslønn for meg iallefall [emoji85]
Og jeg ligger midt på treet lønnsmessig liksom.

Brukte en 1000-lapp igår på ting til ungene, og synes det er mye nok [emoji23]

Haha, synes jeg har brukt mye altså. Ikke noe jeg gjør hver mnd.:oops: Vi tjener helt ok, så har gubben akkurat hatt greit overskudd ved å selge en bil etc. Fått igjen greit på skatten osv. osv. Jeg er bestandig litt sånn: "barna trenger...." "OBS, de trengte kanskje ikke så mye" :p Gubben gir meg opp litt i blant, men begynner nok å bli vant til det etter 13 år. ❤️
 
Haha, synes jeg har brukt mye altså. Ikke noe jeg gjør hver mnd.:oops: Vi tjener helt ok, så har gubben akkurat hatt greit overskudd ved å selge en bil etc. Fått igjen greit på skatten osv. osv. Jeg er bestandig litt sånn: "barna trenger...." "OBS, de trengte kanskje ikke så mye" [emoji14] Gubben gir meg opp litt i blant, men begynner nok å bli vant til det etter 13 år. [emoji173]️
Hihi [emoji23]
Fort gjort [emoji6]
Og så lenge man har pengene, så er det jo greit [emoji4]
 
Nettopp fjernet en størrelse og lagt inn neste i skapet til minste. Ser eldste sine bukser i 110 begynner å bli knappe, så har bestilt noen nye til han i 116.
 
Jeg har akkurat svidd av ett par lapper på nye turklær til kengubarnet, men alt var på 60% så jeg er egentlig veldig fornøyd.
Vi liker Norrøna veldig godt så å finne det til den prisens t helt supert
 
Jeg har akkurat svidd av ett par lapper på nye turklær til kengubarnet, men alt var på 60% så jeg er egentlig veldig fornøyd.
Vi liker Norrøna veldig godt så å finne det til den prisens t helt supert

Hvordan er Norrøna i fasongen?

Mener å huske at kengubarnet er slank? Eller tar jeg helt feil?
Har en lang, slank unge selv, og til våren igjen må vi ut og «jakte» nye modeller i klær tipper jeg. Hun er 2,5 år nå og bruker 104 i lengden og 74 i bredden på klær [emoji85]
 
Hvordan er Norrøna i fasongen?

Mener å huske at kengubarnet er slank? Eller tar jeg helt feil?
Har en lang, slank unge selv, og til våren igjen må vi ut og «jakte» nye modeller i klær tipper jeg. Hun er 2,5 år nå og bruker 104 i lengden og 74 i bredden på klær [emoji85]
De er smale i fasong synes jeg , men tror ikke de har klær i små str.
Har du prøvd isbjørn of sweden eller bergans?
 
De er smale i fasong synes jeg , men tror ikke de har klær i små str.
Har du prøvd isbjørn of sweden eller bergans?

Bergans har vi en del av.
Tester Didrikson i vinter, for de har modeller som kan gjøres lenger i ermer og bein, så de sitter godt. Så får vi se om kvaliteten holder [emoji6]
 
Bergans har vi en del av.
Tester Didrikson i vinter, for de har modeller som kan gjøres lenger i ermer og bein, så de sitter godt. Så får vi se om kvaliteten holder [emoji6]
Håper du blir fornøyd , kan jo hende kvaliteten har blitt bedre siste par åra.
Kjekt med det som kan forlenges, det har vi på isbjørn klærne også,veldig greit
 
Håper du blir fornøyd , kan jo hende kvaliteten har blitt bedre siste par åra.
Kjekt med det som kan forlenges, det har vi på isbjørn klærne også,veldig greit

Har de?
Det har ikke jeg fått med meg [emoji85]
Men da blir det isbjørn hvis ikke Didrikson holder [emoji16]
 
Jammen koster det å ha barn:woot: mn slår og et slag for gjenbruk❤️
 
Ja, her måtte hun opp en størrelse i klær og sko så her har vi brukt ett par tusen på klær og sko. Å vi har ikke kjøpt inn alt ennå. Benytter meg av de fleste tilbud som er på klær og sko [emoji5]️
 
Ja har det på noen av produktene , vi har det på vinterjakka og buksa, mener dressene har det også

Vi har todelt hjemme, så det hjelper jo at buksa og jakka har den funksjonen [emoji6] sånn hvis vi må kjøpe nytt i løpet av vinteren [emoji4]
Hater å leite etter klær som tilfredsstiller alle kravene mine [emoji85]
 
Vi har todelt hjemme, så det hjelper jo at buksa og jakka har den funksjonen [emoji6] sånn hvis vi må kjøpe nytt i løpet av vinteren [emoji4]
Hater å leite etter klær som tilfredsstiller alle kravene mine [emoji85]
Sjekket nå , dressene har det også.
He he kjenner til det ;)
 
Har 2. :) Men, de har en i overkant shoppeglad mamma. :oops: Har kjøpt så og si hele den nye kolleksjonen i ull til Hust & Claire, mye fra Gullkorn design, mye fra Nøstebarn, Memini etc. Det er jo så mange som kommer med nytt nå, og jeg er lett å overbevise. :p De har i tillegg fått et par ekstra parkdresser. Pengene flyr raskt gitt. :angelic:

Enig, spesielt den nye ull kolleksjonen til Hust&Claire, elsker den :) :) Så mange fine plagg og så myk og god kvalitet! Har kjøpt mye av det til både babyen i magen og til kommende storebror :D
 
Enig, spesielt den nye ull kolleksjonen til Hust&Claire, elsker den :) :) Så mange fine plagg og så myk og god kvalitet! Har kjøpt mye av det til både babyen i magen og til kommende storebror :D

Jaaa! ❤️ Når ungene går i kun ull 6-7 mnd. i året, så må den være herlig å gå med - og det gjør jo ikke noe at den er fin å se på heller. :)
 
Back
Topp