Ødelagt knapp på emmaljunga bagdel

Soffi23

Elsker forumet
Hei! Jeg har kjøpt en brukt emmaljungavogn, og merket i dag at en knapp er ødlagt.. ikke aktuelt å begynne å klage til selger da det er en stund siden den var kjøpt, og jeg fikk se vognen før kjøp, men det har utvilsomt skjedd da forrige eier brukte vognen.

IMG_6273.jpg

Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i en ny knapp?

IMG_6274.jpg

Knappen er den som fester trekket fast i bagdelen..

Håper noen vet svaret på dette![emoji173]️
 
Hei! Jeg har kjøpt en brukt emmaljungavogn, og merket i dag at en knapp er ødlagt.. ikke aktuelt å begynne å klage til selger da det er en stund siden den var kjøpt, og jeg fikk se vognen før kjøp, men det har utvilsomt skjedd da forrige eier brukte vognen.

Vis vedlegget 271215

Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i en ny knapp?

Vis vedlegget 271216

Knappen er den som fester trekket fast i bagdelen..

Håper noen vet svaret på dette![emoji173]️
Er ikke dette sånne trykk knapper?
Har hørt at Emmaljunga er ganske behjelpelige med sånt, men hvis ikke du får hjelp der, så selges trykk knapper på vanlige hobby og stoff butikker [emoji4]
Blant annet Panduro [emoji106]
 
Er ikke dette sånne trykk knapper?
Har hørt at Emmaljunga er ganske behjelpelige med sånt, men hvis ikke du får hjelp der, så selges trykk knapper på vanlige hobby og stoff butikker [emoji4]
Blant annet Panduro [emoji106]


Har ikke god greie på knapper, men det er nok en trykknapp ja! Takk for svar, jeg skal få hørt med emmaljunga, evt barnas hus når jeg er innom der :)
 
Har ikke god greie på knapper, men det er nok en trykknapp ja! Takk for svar, jeg skal få hørt med emmaljunga, evt barnas hus når jeg er innom der :)
Gjør det, hvis ikke kan du få tak i en som ikke er helt lik, men har samme funksjon [emoji4]
 
Back
Topp