Høsten er her, og ingen klær passer til ungene!

Nja, ikke vokst så mye her egentlig. Ikke eldste på 9 iallefall. Skulle bare mangle han er lang nok [emoji23]Men han trenger nok noe nytt han også.

Hun på 6 har vokst ut av noen av buksene sine og ser noen gensere begynner å bli litt korte.
Kjøpt 3 nye bukser hittil.
Men det er ikke så kritisk enda at vi må svi av flere tusen på en gang, kan ta det utover.

Hvor lang har han blitt nå?
Ser 6 åringen vår har strekt seg mye, men det trengtes jo, var på tide :p
 
Overvurderte str til frøkna npr jeg kjøpte ytterklær da, så de kan forhåpentligvis brukes et par år...
Str 98 i Reima klær er stooort :eek: godt hun kan bruke stormberg dressen fra i fjor enda (str 2 år) [emoji16]
 
Overvurderte str til frøkna npr jeg kjøpte ytterklær da, så de kan forhåpentligvis brukes et par år...
Str 98 i Reima klær er stooort :eek: godt hun kan bruke stormberg dressen fra i fjor enda (str 2 år) [emoji16]

De er store ja[emoji85][emoji23]Bommet før jeg også akkurat på reima [emoji28]
 
De er store ja[emoji85][emoji23]Bommet før jeg også akkurat på reima [emoji28]
Bedre med litt stort enn litt lite ihvertfall, også kan jeg jo håpe hun vokser litt til før vinterdressen tas i bruk selv om hun nettopp har vokst masse
 
Bedre med litt stort enn litt lite ihvertfall, også kan jeg jo håpe hun vokser litt til før vinterdressen tas i bruk selv om hun nettopp har vokst masse

De vokser jo inn i dressen ja. Kanskje den passer over jul, de vokser sånn i rykk og napp så tenker da har de i det minste [emoji16]
 
Jepp! Var ute å handla litt for å kunne fylle på skiftetøyet i barnehagen. Nå må bare resten av skapet fylles! Merker at hu har vokst iløpet av sommeren!
 
Back
Topp