Når pakker dere bagen?

keia

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
JuniJubel2021
litt kjedsom her, ligger hele døgnet :p så kommer mye fra meg
 
Last edited:
Leeeeenge til ennå! Ca uke 37. Mine har komt 40+1 og 40+0 så stresser ikke med det
 
En stund til ennå - har termin 30.12 så pakker nok i starten av desember :)
 
Rundt 1. november kanskje.
 
Blir lenge til ennå. En gang i desember tenker jeg. Har termin 20.12 så god tid spesielt siden guttene kom dagen før og dagen etter termin
 
Gjør som sist å har den klar ca 4 uker før. Fødte på termindato sist, vet jo aldri om huleboeren bestemmer seg for å komme litt før :)
 
Kommer til å starte snart jeg [emoji85] formen min er ganske dårlig, så greit å være forberedt i tilfelle [emoji5]
 
Førstemann kom 3 1/2 uke før termin og da hadde jeg lite klart, så denne gangen pakker jeg nok en måned før:)
 
Venter til uke 37, eller noe slik :p
 
Sist pakket jeg i uke 35, da vi skulle ha ferie og ikke var tilbake før uke 37 :) veldig glad for det, for formen var dårlkg fra vi kom hjem og til barnet kom (noen dager før termin). Liker ikke å stresse, men ta ting litt og litt i god tid :) Kommer nok til å pakke litt før denne gangen for sikkerhetsskyld! Ingenting som tyder på at denne kommer før
 
Tenker jeg pakker bagen i starten av desember - rundt tida permisjonen starter. Jeg har ikke termin før 31.12 :p
 
Mot slutten av november, tenker jeg :) har termin 12 desember, men tenker det er greit å ha det klart fra ca. uke 36+0.
 
Pakker når jeg nærmer meg uke 30, da det er stor sannsynlighet at jeg føder for tidlig :)
 
Jeg har begynt å lage liste så kjøper jeg litt og litt inn hva jeg trenger som amme singlett er, ammeinnlegg, ullinnlegg etc. Så pakker jeg den før uke 34.:)
 
Jeg har begynt å lage liste så kjøper jeg litt og litt inn hva jeg trenger som amme singlett er, ammeinnlegg, ullinnlegg etc. Så pakker jeg den før uke 34.:)
Samme som her! Greit at det er lenge til men må også allerede nå begynne å kjøpe litt hver måned,og da har jeg ikke så god tid egentlig :)
 
Begynnelsen av november, eller senest i uke 32 siden jeg må reise til sykehuset med fly. Vil ha en bag klar i fall jeg må dra plutselig. Tenker jeg lager en liste over ting jeg vil ha med og legger i, hvis ikke alt blir pakket med en gang.
 
Jeg kommer til pakke rundt uke 35/36, kun pga tidligere erfaring ;)
 
Back
Topp