Nedtelling til neste svangerskapskontroll

3 dager til vekstkontroll og 4 dager til 38 ukers kontroll
 
3
 
Fått tilbud om privat vekstestimering på mandag, men det koster jo en del. Usikker på om jeg skal takke ja.
 
Fått tilbud om privat vekstestimering på mandag, men det koster jo en del. Usikker på om jeg skal takke ja.

De sier at det er vanskeligere å estimere vekt helt på slutten når det Evt bare har vært en gang. Det fikk jeg iallfall beskjed om etter nr 3, da de bommet med en hel kg 2t før han ble født. Han veide 4964 g og ble estimert til 3990 g. Dette var 4 dager før termin.
 
De sier at det er vanskeligere å estimere vekt helt på slutten når det Evt bare har vært en gang. Det fikk jeg iallfall beskjed om etter nr 3, da de bommet med en hel kg 2t før han ble født. Han veide 4964 g og ble estimert til 3990 g. Dette var 4 dager før termin.

Ja vet du, jeg fant ut at jeg bare takket nei til den timen. Han er sånn han er, blir nok ikke tatt tak i så tett opp mot termin uansett..
 
Ja vet du, jeg fant ut at jeg bare takket nei til den timen. Han er sånn han er, blir nok ikke tatt tak i så tett opp mot termin uansett..

Kanskje like greit, dumt å bruke penger bare for å bruke også. Kan du heller unne deg noe annet og slappe av noen timer ekstra på man [emoji173]️
 
Vekstestimering på sykehuset i morgen 10.30 pga høyt symfysemål, og 38 ukers kontroll hos jordmor på tirsdag.

Kommer til å spørre om gyn-sjekk for å se om det er modent og da eventuelt stripping.
 
38 ukerskontroll hos jordmor i morgen. Akkurat vært på vekstkontroll på sykehuset, ny vekstkontroll om en uke og blir nok da satt i gang.
 
2 dager, hos fastlege. Etter en ekstrakontroll hos jm i dag skal jeg få han til å sjekke fostervannsmengde og evt vekstestimering, om han har tid. Vokst skremmende mye de siste dagene.
 
Back
Topp