Nedtelling til neste svangerskapskontroll

Var ikke flatet ut, men økt med ytterligere en cm på en uke. Så ble henviste for vekstkontroll på sykehuset, de skulle ringe meg når jeg var satt opp på time.

Lurer på å spørre fastlegen om mulighet for vekstestimering på neste kontroll, førstemann var 3660 når han ble født i uke 38, og jeg er kjemperedd for at denne babyen skal bli kjempestor om jeg faktisk nå ender med å gå mye over termin.. Men at jeg er bekymret er sikkert ikle god nok grunn?
 
Lurer på å spørre fastlegen om mulighet for vekstestimering på neste kontroll, førstemann var 3660 når han ble født i uke 38, og jeg er kjemperedd for at denne babyen skal bli kjempestor om jeg faktisk nå ender med å gå mye over termin.. Men at jeg er bekymret er sikkert ikle god nok grunn?

Skader jo ikke å spørre.

Storebror her var 3620 i uke 39.

Lillebror ble estimert til å bli ca 4250 til termin når vi var på 3D ul, men da hadde jeg normalt sf-mål. Jordmor sa at han ikke trenger å bli så mye større, at jeg muligens har en kombinasjon av myr fostervann og litt stor baby. Veldig greit å få en sjekk syns jeg og bli fulgt opp på sykehuset.
 
Skader jo ikke å spørre.

Storebror her var 3620 i uke 39.

Lillebror ble estimert til å bli ca 4250 til termin når vi var på 3D ul, men da hadde jeg normalt sf-mål. Jordmor sa at han ikke trenger å bli så mye større, at jeg muligens har en kombinasjon av myr fostervann og litt stor baby. Veldig greit å få en sjekk syns jeg og bli fulgt opp på sykehuset.

Spennende da, håper du får time raskt
 
5 dager til vekstkontroll på sykehuset. 6 dager til svangerskapskontroll hos jordmor.
 
Hadde i dag, er 6 dager til neste Vekstkontroll
 
I morgen.. hos fastlegen. Skulle ønske det var hos jordmor.
 
Holder på å gå gjennom varlser, og denne kom etter noen nedtellinger til termin. Og tenkte "jøss, det var da et meget spesifikt tidspunkt å ha termin på". Og da vet jeg jo i tillegg at du har en dag etter meg. [emoji23]

Haha så godt vet jeg ikke termin nei [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp