Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker man sender samme takkekortet til de som gir gave til babyshower, barseltiden og dåp/navnefest.Da kan jeg jo også spørre - blir babyshowergaver medregnet de man sender ut takkekort til? Det er jo ikke vanlig med både før og etter fødsel hos oss i alle fall.
Blir lenge til de som ga i babyshower og ved fødsel får da. Men er nok det mest praktiske og naturlige sånn sett ja. Blir nok litt rotete med flere takkekort etterhvert.Jeg tenker man sender samme takkekortet til de som gir gave til babyshower, barseltiden og dåp/navnefest.
Tenkte litt mer på det og fant ut at om jeg hadde valgt dåp, hadde jeg antagelig sendt takkekort med bilde av dåpsbarn i dåpskjole etter dåpen, og da ville det blitt naturlig å splitte i 2 ulike kort. Min første hadde navnefest da han var 6 uker gammel, og da ble det ikke stor spredning på tiden for gavene, men jeg innså at vi likevel sendte to ulikeBlir lenge til de som ga i babyshower og ved fødsel får da. Men er nok det mest praktiske og naturlige sånn sett ja. Blir nok litt rotete med flere takkekort etterhvert.
Hm, ja.. Går nok an begge deler. Synes det er litt stas med slike kort jeg, så tror jeg går for å lage et nå og et etter dåp daTenkte litt mer på det og fant ut at om jeg hadde valgt dåp, hadde jeg antagelig sendt takkekort med bilde av dåpsbarn i dåpskjole etter dåpen, og da ville det blitt naturlig å splitte i 2 ulike kort. Min første hadde navnefest da han var 6 uker gammel, og da ble det ikke stor spredning på tiden for gavene, men jeg innså at vi likevel sendte to ulikeFlere ga oss også både barselgave og navnefestgave, og de fikk både med nyfødtbilde og «matrosdress». Jeg kommer til å trykke opp et enkelt kort med nyfødtbilde og fødseltidspunkt, lengde og vekt ca en uke etter fødsel denne gangen. De blir brukt til gaver levert i tiden rundt fødsel. Og så blir det antagelig sen navnefest for oss. Kanskje så sent som januar/februar. Da blir det nye, litt penere kort
![]()
Hm, ja.. Går nok an begge deler. Synes det er litt stas med slike kort jeg, så tror jeg går for å lage et nå og et etter dåp da![]()