Piercing i nipple

Lillebolle02

Betatt av forumet
hvordan skjer dette å er det mange som har måttet ta ut sin pågrunn av infeksjon ? Hører så mye om det. Har så sinnsykt lyst på men vet ikke om det er værdet om man bare må ta den ut til slutt xsmile9 blir det hull i nipplen da? Lurer på så masse.
 
Min var en del i bevegelse så ble litt puss innimellom, men var lett å rense og plaget meg ikke noe særlig. Fjernet den vell etter 6-7 år, da ble den plutselig veldig vond. Og jeg følte vell egentlig at det var helt greit å bli kvitt den, tok når jeg var 16 år. Hullet gror igjen ganske fort, men kan være synlig en stund i etterkant. Jeg angrer ikke, syns den var stilig, men kom til et punkt der jeg var ferdig med piercinger.

Når du tar den så setter de en prikk på hver side, passer på at det blir rett. Venter til nippelen ikke er stiv og kjører en nål igjennom. Man ligger flatt på ryggen når den tas, og kan ikke bruke bh i starten.
 
Fikk ikke infeksjon i noen av de. Hadde i begge, men ikke på likt. Samme som hu over når de tok da.

Men første måtte ut når jeg skulle i en operasjon, og lå så lenge der og måtte i en annen ikke lenge etter. Litt kaos. Så fikk ikke tid til å få den på plass før det var grodd igjen. Grodde veldig fort igjen.

Den andre tok jeg ut når jeg var gravid med minste, mer fordi jeg følte meg ferdig med piercinger, den, nesa, og i leppa forsvant da.
Men likte godt piercingene egentlig. Kommer vel egentlig bare til ett punkt der jeg følte meg litt for voksen. Men har beholdt den i tunga da [emoji849][emoji23]
 
Min var en del i bevegelse så ble litt puss innimellom, men var lett å rense og plaget meg ikke noe særlig. Fjernet den vell etter 6-7 år, da ble den plutselig veldig vond. Og jeg følte vell egentlig at det var helt greit å bli kvitt den, tok når jeg var 16 år. Hullet gror igjen ganske fort, men kan være synlig en stund i etterkant. Jeg angrer ikke, syns den var stilig, men kom til et punkt der jeg var ferdig med piercinger.

Når du tar den så setter de en prikk på hver side, passer på at det blir rett. Venter til nippelen ikke er stiv og kjører en nål igjennom. Man ligger flatt på ryggen når den tas, og kan ikke bruke bh i starten.

Å? ;O trudde de måtte ta den når nipple var stiv. Blir det pent da om de tar den når den ikke er stiv om du skjønne? x)
 
Fikk ikke infeksjon i noen av de. Hadde i begge, men ikke på likt. Samme som hu over når de tok da.

Men første måtte ut når jeg skulle i en operasjon, og lå så lenge der og måtte i en annen ikke lenge etter. Litt kaos. Så fikk ikke tid til å få den på plass før det var grodd igjen. Grodde veldig fort igjen.

Den andre tok jeg ut når jeg var gravid med minste, mer fordi jeg følte meg ferdig med piercinger, den, nesa, og i leppa forsvant da.
Men likte godt piercingene egentlig. Kommer vel egentlig bare til ett punkt der jeg følte meg litt for voksen. Men har beholdt den i tunga da [emoji849][emoji23]

Har tatt ut både i nesen å leppa. Å måtte ta ut den i navelen å pågrunn av graviditeten. Har hullet fortsatt men vill ikke bruke den pågrunn av at jeg synes magen er stygg x) har fortsatt i tungen jeg også. Men er keen på i nipplen om den blir så stiv som
Mange mener.
 
Fikk ikke infeksjon i noen av de. Hadde i begge, men ikke på likt. Samme som hu over når de tok da.

Men første måtte ut når jeg skulle i en operasjon, og lå så lenge der og måtte i en annen ikke lenge etter. Litt kaos. Så fikk ikke tid til å få den på plass før det var grodd igjen. Grodde veldig fort igjen.

Den andre tok jeg ut når jeg var gravid med minste, mer fordi jeg følte meg ferdig med piercinger, den, nesa, og i leppa forsvant da.
Men likte godt piercingene egentlig. Kommer vel egentlig bare til ett punkt der jeg følte meg litt for voksen. Men har beholdt den i tunga da [emoji849][emoji23]

Man kan aldri ta ut den i tunga :p det blir jo en kroppsdel :p
 
Jeg har hatt, ikkeno problemer med den.

Ble veldig sensitiv da, og merka det godt hver gang jeg frøys bittelitt første vinteren jeg hadde den feks.
Følsomheten ble mindre intens etterhvert, men var fortsatt mer enn den uten piercing etter 8 år.

Tok min ut når jeg var gravid, fikk så ømme bryster og store brystvorter at det ikke fungerte for meg. Snakka med piercer som mente det kunne hjelpe å bytte smykke til en med lengre stang og større kuler, men jeg syns det var liksågreit å ta den ut så den fikk gro godt før fødsel.
Null problem med amming i ettertid.
 
Hadde i min i 2-3 år. Tok den ut pga operasjon. Fjernet den for 12-13 år siden og har fortsatt hull på den ene siden...

Var veldig vondt og ta piercingen, men verdt det syntes jeg :)
 
Hadde min i 4-5 år. Aldri noe problemer.
Tok den ut når jeg var gravid med eldste for 10 år siden, det er fortsatt godt synlig hvor den har vært. Begge ungene elsket den puppen, for det kom melk ut fra der piercingen har vært også. :p
 
Jeg hadde veldig lyst på da jeg var yngre (nå også forsåvidt), men ting gror så latterlig dårlig hos meg, så turte aldri :p Jeg hadde sikkert vært en av de som hadde fått skikkelig infeksjon :p

Tør du og har lyst sier jeg kjør på :D
 
Hadde en for noen år siden, elsket den!! Tok den ut fordi jeg ikke fikk noen kjempepositiv respons med kjæresten, som jeg følte var viktig mtp området[emoji28] Angrer på jeg tok den ut! Viser ikke igjen på nippelen nå, men da hadde den heller ikke grodd ferdig...
 
Å? ;O trudde de måtte ta den når nipple var stiv. Blir det pent da om de tar den når den ikke er stiv om du skjønne? x)

Om jeg husker riktig er det fordi nippelen kan vri seg litt når den er stiv, så må vente så resultatet ikke blir skjevt. Har ikke noe å si for sluttresultatet, blir plassert på samme sted på nippelen uansett :)
 
Hadde en for noen år siden, elsket den!! Tok den ut fordi jeg ikke fikk noen kjempepositiv respons med kjæresten, som jeg følte var viktig mtp området[emoji28] Angrer på jeg tok den ut! Viser ikke igjen på nippelen nå, men da hadde den heller ikke grodd ferdig...

Hvorfor likte han den ikke? xsmile8
 
Isj, det er da ikke noe pent..eller?

Det er smak og behag! :) Som med mye annet. Synes ikke noe om å kommentere slik fordi man ikke liker noe :) Det er ingen definert regel på hva skjønnhet er og ikke er. Selv synes jeg ikke personlig at det er pent med brunt hår men går liksom ikke rundt og sier "isj" og at det ikke er pent fordi :laughing002

Til TS:
Jeg har i begge nipplene og synes det er SUPERSEXY :love017
Fått utelukkende positive reaksjoner på mannfolk også ;)
Ikke vært plaget med dem eller hatt noen infeksjoner heller. Renset godt den første tiden. Nå som de er helt grodd renser jeg ikke lenger bortsett fra med vann når jeg dusjer :)
 
Back
Topp