❤️ Eggløsningstestene våre August 2018 ❤️

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Her kan vi legge ut våre eggløsningstester og ellers sp.mål ang EL og testing :)


img_6331-jpg.230010


Den beste tiden å teste er på ettermiddag/kveld siden LH øker utover dagen. Men for noen så er det best å teste på morgenen. Noen har veldig kort LH topp så det er ikke sikkert man får en positiv test, mens noen kan få positiv test over flere dager.
 
Hei :).

Hvis jeg har eggløsning rundt CD19, når er det lurt å begynne å teste for eggløsning?
 
Er den regelmessig da? At du VET den kommer da?
Isåfall er det jo ikke grunn for å teste :)

Nei, det kunne jeg kanskje skrevet :happy:. Den har ikke vært regelmessig siden jeg fikk mensen tilbake etter forrige fødsel. Den kom tilbake i november og syklusene har variert veldig. Denne gangen kom imidlertid tr på den dagen appen sa den skulle komme. Men det er grunnet uregelmessig syklus at jeg skal teste etter el ja. Jeg vet bare ikke helt når det er lurt å starte :happy:. Nå er jeg på CD7.
 
Nei, det kunne jeg kanskje skrevet :happy:. Den har ikke vært regelmessig siden jeg fikk mensen tilbake etter forrige fødsel. Den kom tilbake i november og syklusene har variert veldig. Denne gangen kom imidlertid tr på den dagen appen sa den skulle komme. Men det er grunnet uregelmessig syklus at jeg skal teste etter el ja. Jeg vet bare ikke helt når det er lurt å starte :happy:. Nå er jeg på CD7.
Jeg ville begynt på CD 10 :) og kjent på kroppen,når du merker noe så ville jeg testet to ganger om dagen :)
 
IMG_2208.jpg


CD13. Testen lå litt før jeg fikk tatt bildet, og ble for så vidt sterkere etter litt tid. Men nå murrer det som bare rakkern her, så nå skjer det forhåpentlig vis noe snart. Lagt inn aksjer de tre siste dagene (egentlig bare kost oss!). :) De digitale er stadig negative (tok en i dag morges, mens denne strimmelen er fra i ettermiddag).
 
CD 36.. Lurer på om det blir noe eggløsning denne måneden. Tatt en igår og to idag.

Begynte plutselig å murre litt, så derfor tok jeg en til. Men kanskje den bare har fått farge av de andre?

Snapchat-770322935.jpg
 
Jeg tror aldri mine EL-tester vil bli positive jeg altså... de forblir svake og nå har jeg testet siden CD9 (2 ganger om dagen), i dag er det CD14. Den over her er den sterkeste jeg har fått. EL-smerter i hele går som har avtatt i dag.
 
Jeg tror aldri mine EL-tester vil bli positive jeg altså... de forblir svake og nå har jeg testet siden CD9 (2 ganger om dagen), i dag er det CD14. Den over her er den sterkeste jeg har fått. EL-smerter i hele går som har avtatt i dag.
Er ikke alle som får klart positiv. Da skal du gå ut ifra den sterkeste du hadde. Om du kjenner på kroppen at El er så er det mest sannsynlig det du kjenner
 
Er ikke alle som får klart positiv. Da skal du gå ut ifra den sterkeste du hadde. Om du kjenner på kroppen at El er så er det mest sannsynlig det du kjenner

Hmmm.
Når de ligger litt blir de veldig mye sterkere. Men det er vel ikke riktig, eller? Bør de ikke bli sterke med en gang? Bilde av den jeg tok for en times tid siden. Første bildet tatt med en gang, andre tatt nå:
IMG_2220.jpg


IMG_2221.jpg
 
Hva står det på bruksanvisningen da? Da jeg har fått positive har de blitt det etter noen få minutter.

Avles innen 5 min. Første bildet er kanskje 2 min, andre bildet er kanskje 10 min... ikke godt å bli klok på.
 
Back
Topp