Sover de litt større barna i senga med deg?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Dere som har litt større barn, 4-5 år +, hender det at barna sover i sengen deres om natten?
Kommer dem kanskje luskende inn om natten?
 
4åringenvår har sovet maks fem netter alene i løpet av livet sitt. Helt håpløst, men ungen er jo redd :(
 
Eldste på 5 sov hos oss en del frem til han var rundt 4,5 :)
 
Hender at 7.5 åringen kommer inn i vår seng når hu er syk eller har slått seg og har vondt. Da kommer hu i vår seng, så får mannen sove på enten sofa eller i hennes rosa vokseseng [emoji56][emoji39]
 
Hender guttungen på snart 5år kommer inn ja :)
 
Han på 4,5 år sover i egen seng. Gjort det siden han var 8 uker. Hadde en periode da han var 2/2,5 år hvor han kom inn i løpet av natta. Fikk lov til det, men veldig glad da han ikke gjorde det mer.
 
Det hender femåringen kommer inn om natten hvis han har mareritt etc :)
 
Hender titt og ofte at han på 4 vil sove i vår seng.
 
Nå for tiden er det treåringen som har den plassen på fast basis, så de på 6 og 8 er det ikke plass til. De ville nok helst sovet der begge to, men de sover best i egen seng heldigvis.
 
Vår 11 åring kommer inn om hun har mareritt. Sover litt hos oss, og så går hun inn til seg selv igjen. 6 ringen har sovet utallige netter i vår seng, men nå begynner det å bli lenge siden sist.,

Null stress med en ekstra passasjer tenker jeg. De slutter med det selv når de er klare.
 
Min er bare 2 da, og sover mye med oss, men jeg og broren min fikk komme inn og hos mamma og pappa så lenge vi ville. Vi delte rom broren min og jeg, men det holdt ikke :p
 
Veldig sjeldent. Han kommer inn om han er syk, eller jeg tar han med inn også ligger han en liten stund, før han vil tilbake til sin egen seng.
Han sover best i sin egen seng.
 
3 åringen vår nekter plent å ligge på rommet sitt han har vært mye syk og er veldig avhengig av trygghet og nærhet .
Vi har rett og slett gitt opp forsøket på å tvinge han på eget rom, vi flyttet sengen hans inn på rommet vårt og den står ved siden av senga vår. Noen barn trenger vel den tryggheten sikkert :flower
 
Jentungen på 3,5 år har heldigvis begynt å legge sett egen seng.... men kommer inn i løpet av natta i 9 av 10 netter [emoji28] noen ganger før midnatt og noen ganger kan klokka bli feks 6 før ho kommer...
 
Av og til, men samsover med minstebroren på 7 mnd så prøver å la dem sove mest mulig i egen seng da de to største beveger seg så mye i søvne og det blir så trangt for mannen også:wacky:
 
Eldstemann på 3.5 år sover i egen seng natten gjennom med få unntak ifm sykdom eller mareritt. Minstemann på 2 år legges i egen seng men kommer tuslende inn til oss ila natten og vil opp i vår seng helst krype inn i armkroken min. Ytterst sjelden han sover natten gjennom i egen seng, men har skjedd noen ganger at han har sovet der til 5 tiden. Lillesøster kommer i desember så håper lillebror klarer å sove flertallet av nettene i egen seng når den tid kommer:). Kan bli trangt om vi plutselig får 3 barn i sengen vår:)
 
Back
Topp