Skravletråd Juli

God morgen, håper du har en bedre dag.

Gjelder alle som hadde dårlig dag i går forresten
Har det noe bedre i dag, men murrer ganske bra fremdeles :(

Jeg har tatt 3 doser totalt i dag, så nå kan jeg ikke ta mer og kjenner at den siste er ved å gå ut.
Er sosete i hodet og føler meg "full"
Såpass ja. Måtte ut å kjøre bil også iløpet av dagen. Så måtte på ett tidspunkt la være gitt. Men natta var ikke god, tross for medisin. Vært av og på søvn. Så hurra liksom [emoji849] Håper dagen i dag er bedre for deg [emoji4]

Samme her :(
Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake til å ikke spise gods hver dag.
Sliter med det her også ja! Milkshake i går :p blir vel noe godt i dag også tenker jeg! Har ikke hatt ferie enda, og håper det skal bli lettere å holde seg unna all dritten når jeg skal være hjemme i ferien :p

Har tordna, lyna og regna heftig. Nå bare buldrer det litt og litt roligere regn. Herlig å høre på. Kan snart legge meg da. Elsker å sove med torden og regn som musikk i bakgrunnen [emoji169]

Det er deilig[emoji16] er meldt samme været her i kveld! Flott for min brune plen[emoji28]

Den satte mannen igang i dag. Men like som det er idiotisk om vinteren er det det også om sommeren. Varmepumpen er under trappa. I kjelleren. Varmer opp eller kjøler ned, kjellergang og soverom. Fint det med soverom men mest effektivt på vårt som uansett ikke er varmt og kjelleren er ikke plagsomt varm

Stue og kjøkken i andre etasje.... Lite effekt gitt

Som her nesten[emoji13] svalt på kjøkken og stue, men soverom i 2.etasje koker[emoji30]

4 liter rips ble til 1,4 liter saft som skulle blandes med sukker og ble til gele. 10 glass ble det. Ikke så mye som tidligere år, men komboen av mannens resirkulering og dårlig kommunikasjon om en egen pose med små glass.... Og at jeg ikke har orket plukke så mye i varmen så ble det sånn. Kan evt plukke mer fra onsdag, i morgen skal vi i selskap og tirsdag skal det regne. Vi får se.

Så deilig med hjemmelaget[emoji7]

Da ligger jeg i senga midt på dagen. Lille har nemlig fått "opp" tann nr.2 i tannkjøttet, blør og er SÅ plaget. Så første dupp ble tatt ca 14.20 (!!) Med Paracet og pupp og mørkt og kaldt rom. #jegersulten

Back
Topp