Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det noe bedre i dag, men murrer ganske bra fremdelesGod morgen, håper du har en bedre dag.
Gjelder alle som hadde dårlig dag i går forresten
Så deilig, skal der noe spennende?4 dager igjen før det er ferie
Så deilig, skal der noe spennende?
Såpass ja. Måtte ut å kjøre bil også iløpet av dagen. Så måtte på ett tidspunkt la være gitt. Men natta var ikke god, tross for medisin. Vært av og på søvn. Så hurra liksom [emoji849] Håper dagen i dag er bedre for deg [emoji4]Jeg har tatt 3 doser totalt i dag, så nå kan jeg ikke ta mer og kjenner at den siste er ved å gå ut.
Er sosete i hodet og føler meg "full"
Sliter med det her også ja! Milkshake i gårSamme her
Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg tilbake til å ikke spise gods hver dag.
2 dager igjen på jobb etter den her4 dager igjen før det er ferie
og da skal jeg ha fri til 16 september
Er noe bedre i dag, men langt i fra 100%Såpass ja. Måtte ut å kjøre bil også iløpet av dagen. Så måtte på ett tidspunkt la være gitt. Men natta var ikke god, tross for medisin. Vært av og på søvn. Så hurra liksom [emoji849] Håper dagen i dag er bedre for deg [emoji4]
Har tordna, lyna og regna heftig. Nå bare buldrer det litt og litt roligere regn. Herlig å høre på. Kan snart legge meg da. Elsker å sove med torden og regn som musikk i bakgrunnen [emoji169]
Den satte mannen igang i dag. Men like som det er idiotisk om vinteren er det det også om sommeren. Varmepumpen er under trappa. I kjelleren. Varmer opp eller kjøler ned, kjellergang og soverom. Fint det med soverom men mest effektivt på vårt som uansett ikke er varmt og kjelleren er ikke plagsomt varm
Stue og kjøkken i andre etasje.... Lite effekt gitt
4 liter rips ble til 1,4 liter saft som skulle blandes med sukker og ble til gele. 10 glass ble det. Ikke så mye som tidligere år, men komboen av mannens resirkulering og dårlig kommunikasjon om en egen pose med små glass.... Og at jeg ikke har orket plukke så mye i varmen så ble det sånn. Kan evt plukke mer fra onsdag, i morgen skal vi i selskap og tirsdag skal det regne. Vi får se.
Lille U har først natt i stor seng i dag![]()
Ja. Det er det.Så deilig med hjemmelaget[emoji7]
God morgen
Under to t søvn i natt, greit med kort dag på jobb da , bare så synd jeg har ærender etter jobb
God morgen alle sammen.
Håper dere har en bedre morgen enn meg, våknet med skikkelig migrene
Avspaserte og dro fra jobb kl 12
Sp har jeg vært i Oslo
Shoppa mye på KappAhl i dag. Alt på 70%og vært på badeland igjen
Aner ikke. Vi lurer på om det er en fabrikk som stinker, men det virker ikke som om noen andre har lagt merke til det Snodig!
Gikk veldig fint [emoji4]Stor gutt[emoji16] gikk det fint?