Hentet noe jeg hadde bestilt på barnas husHandlet i Oslo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hentet noe jeg hadde bestilt på barnas husHandlet i Oslo?
AhaHentet noe jeg hadde bestilt på barnas hus
Fikk bare halvparten av det da så jeg erbittelitt sur
Åh why ?Fikk bare halvparten av det da så jeg erbittelitt sur
Tydeligvis utsolgt uten at de klarte å gi beskjed om setÅh why ?![]()
Sånn er kjedeligTydeligvis utsolgt uten at de klarte å gi beskjed om set
Mhm en glipp som de kalte det men å få 3 av 7 plagg er irriterendeSånn er kjedelig
Det er dårligMhm en glipp som de kalte det men å få 3 av 7 plagg er irriterende
Var reima dressenjegvar mest interesser i
Du kan fortelle hva du har gjort i dag også![]()
Den orginale liker jeg best, men liker også rømmegrøt [emoji38] godt med brunost i orginal grøt. Blir litt karamell lignende smak [emoji4][emoji1305]
Kjøpt meg et par nye kjoler og topper, begynt å forberede neste års påskeferie
Typisk. For en gangs skyld så våknet ikke lillejenta av at jeg la meg, men så har hun kommet seg ned i fotenden så jeg må likevel få henne på riktig plass før jeg sovner. Da våkner hun vel og skal ha pupp tenker jeg. Og apropos pupp....
Lillejenta har favoritt-ammestillinger. Jeg ligger på siden når hun får kveldspupp. En godt likt stilling er stående i senga, med rompa i været og hodet begravd i puppen. En annen er liggende balanserende på meg (som jo ligger på siden) mens hun vipper litt fra side til side. Av og til ender hun opp bak meg (fremdeles sitter hun fast i puppen) og noen ganger sitter hun på huk og begraver hodet i puppen nærmest madrassen. Det som imponerer meg mest er likevel at hun kan ligge med ryggen mot magen min og likevel sitte fast i puppen. Jeg tror jeg skjønner hvordan hengepupper blir født![]()
Skulle bade, men det ble avlyst. Badeplassen stinker! Det lukter som om noe har dødd der![]()
20 julegaver ferdig, gjennomsnittspris =275 kr, fornøyd med det kjenner jeg
God dagweee koser oss
fått så mye fint
Vi må finne frem større puslespill til Lille U, han syns tydeligvis de han har er for lette siden han nå begynner å pusle de opp/ned![]()
Haha, nå måtte jeg le![emoji23]
Så kjipt![emoji20] hva har skjedd der?
Spørs om resten av dette året går fort da [emoji849][emoji28]