Skravletråd Juli

Jeg er så trøtt i dag! Vi skal liksom ikke spise godis nå, jeg og mannen, men jeg sliter allerede med den avgjørelsen. Det ser dårlig ut.

Nei, litt pupp fikset det hele med en gang, og litt senere prøvde hun å hoppe ut av senga på ny :rolleyes:
Hehe..
Hun høres ut som min mellomste i den alderen :P
Godt det ikke var verre :)

God morgen alle sammen.
Håper dere har en bedre morgen enn meg, våknet med skikkelig migrene
Dessverre. Våkna med hodepine som utvikla seg til migrene. Så paraceten ble tatt optimistisk, men imigran er nå tatt og håper den hjelper greit. Mannen får gå å handle selv sa jeg.

God bedring [emoji169] Føler med deg i dag

Dessverre. Våkna med hodepine som utvikla seg til migrene. Så paraceten ble tatt optimistisk, men imigran er nå tatt og håper den hjelper greit. Mannen får gå å handle selv sa jeg.

God bedring [emoji169] Føler med deg i dag
Imigran fungerer ikke på meg, bruker Cataflam.
Tok en omgang når jeg våknet, og har tatt en til nå.
Pleier ikke fungere så godt før jeg tar andre omgang, men begynner å bli litt bedre nå

På jobb.

Mye å gjøre.
Tiden går for fort.
Litt for lite er strøket fra lista og litt for lite tid til jeg skal hjem.

Lista vokser liksom fortere enn den krymper synes jeg. Ser ikke for meg å få senke skuldrene før skolen starter. Og da er det andre ting som vel skjer på privaten. Jaja. I dag kan jeg ikke jobbe en time ekstra heller for vi skal i bursdag.

Det skulle jo bli kaldere nå, men bilen viser at det er 28,5 grader nå! Det er varmt å sitte i kø når ac ikke funker :hilarious:

Sant vel! ^^
I morgen ventes rekordvarme. Kanskje litt å holde seg unna for mye bilkjøring da.

Kan jo bli vanskelig hvis du trenger å bruke bilen da o_O Hvis AC hadde streiket i bilen min så hadde jeg prøvd å hatt vinduet oppe eller så hadde jeg hatt på kald luft i bilen. Bedre med litt kaldt luft i bilen av viftene enn ikke noe. Og når jeg tenker meg om så kan det jo bli varmt av å ha vinduene oppe noen ganger :hilarious:

Kan jo bli vanskelig hvis du trenger å bruke bilen da o_O Hvis AC hadde streiket i bilen min så hadde jeg prøvd å hatt vinduet oppe eller så hadde jeg hatt på kald luft i bilen. Bedre med litt kaldt luft i bilen av viftene enn ikke noe. Og når jeg tenker meg om så kan det jo bli varmt av å ha vinduene oppe noen ganger :hilarious:

Ja vinduene er oppe, ellers hadde vi jo gått ivei hele gjengen ^^
Det blir ikke kaldt av kald luft heller ser du. Tror det er en enkel fiks, men må jo få time først.

Back
Topp