Ikke helt topp her heller. God bedringGod morgen alle sammen.
Håper dere har en bedre morgen enn meg, våknet med skikkelig migrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt topp her heller. God bedringGod morgen alle sammen.
Uff da, stakkars liten, håper ikke hun fikk for vondt.
Selvfølgelig gjør det vondt i hjertet
Hehe..Nei, litt pupp fikset det hele med en gang, og litt senere prøvde hun å hoppe ut av senga på ny![]()
Dessverre. Våkna med hodepine som utvikla seg til migrene. Så paraceten ble tatt optimistisk, men imigran er nå tatt og håper den hjelper greit. Mannen får gå å handle selv sa jeg.God morgen alle sammen.
Imigran fungerer ikke på meg, bruker Cataflam.Dessverre. Våkna med hodepine som utvikla seg til migrene. Så paraceten ble tatt optimistisk, men imigran er nå tatt og håper den hjelper greit. Mannen får gå å handle selv sa jeg.
God bedring [emoji169] Føler med deg i dag
Hehe..
Hun høres ut som min mellomste i den alderen
Godt det ikke var verre![]()
Nå samsovde ikke vi, hadde en mellomseng som var litt vel åpen på siden, endte opp med å kjøpe sengehestJa. Har nettopp lest en historie om en unge som ble skikkelig skadet av å falle ut av sengen sin, så det var ekkelt. Sukk.
Når ga det seg hos dere?
Det skulle jo bli kaldere nå, men bilen viser at det er 28,5 grader nå! Det er varmt å sitte i kø når ac ikke funker![]()
Ikke braLite ja. Sovet greit her , men hodeverk og vonde øyne. Blææ
Var en fin kombo det må jeg si![]()
Igjen!!!Sant vel! ^^
I morgen ventes rekordvarme. Kanskje litt å holde seg unna for mye bilkjøring da.
Sant vel! ^^
I morgen ventes rekordvarme. Kanskje litt å holde seg unna for mye bilkjøring da.

Igjen!!!
Syns det begynner å bli nok nå jeg.
Hvorfor holde seg unna bilkjøring?
Kan jo bli vanskelig hvis du trenger å bruke bilen daHvis AC hadde streiket i bilen min så hadde jeg prøvd å hatt vinduet oppe eller så hadde jeg hatt på kald luft i bilen. Bedre med litt kaldt luft i bilen av viftene enn ikke noe. Og når jeg tenker meg om så kan det jo bli varmt av å ha vinduene oppe noen ganger
![]()
Handlet i Oslo?Avspaserte og dro fra jobb kl 12
Sp har jeg vært i Oslo