Dere med barn som har bursdag juli/ begynnelse av august

Lykkeliten

Glad i forumet
Hei :)

Når har dere barnebursdag? Når neste bursdag kommer vil hun kun ha 3 veninner og 2 av de er på ferie. De er ikke tilbake før 14 dager etter hennes bursdag. Synest det er dumt å feire så lenge etter en bursdag... :)
 
Jeg har ikke selv barn med det problemet for min augustunge er født rundt skolestart, men jeg er selv født tidlig i august og hadde klasseselskap når skolen begynte igjen.

Min sønn har selskap sammen med en i klassen som er født i starten av august. Og en fra slutten av juli feirer også med klassen da. De sent i juni og tidlig i juli tar der før skolen slutter
Vi har fått barn i sommerferien, vinterferien og juleferien....
 
Jeg er født 3. juli, feiret aldri. Hadde jeg selv hatt barn født i juli hadde jeg enten latt de feire før skoleslutt eller avventet til etter skolestart igjen. I år feirer maigutten min når skolen starter igjen etter ferien, siden jeg var høygravid med invalidiserende bekkenløsning når han fylte år.
 
Har ikke selv barn født i juli, men er selv født 3.juli. (gratulerer med dagen som var siadle [emoji16])

Jeg feiret bare med 3 av mine nærmeste venner. Feiret med klassen da jeg ble 10, men ikke alle kunne komme.

Vet at flere fra bhg til yngste har feiret nå før ferien. Samme har kompisen til eldste gjort.

Personlig har vi aldri klart å ha barnebursdag akkurat når de har likevel, men det er ikke noe stort problem egentlig. Samme blir det jo med familieselskap her i hus. Slår sammen siden vi har en i slutten av april og ei i begynnelsen av juni. Feirer med familie i mellom der.

Ungene klarer å skille på når det feires og når den virkelige dagen er er min erfaring [emoji4]
 
Minstemann har bursdag i dag men han blir bare 2 år så ikke aktuelt med barnebursdag ennå. Tenker litt på det hvordan vi skal gjøre det når den dagen kommer at han skal feire med klassen. Blir nok enten før eller etter ferien tenker jeg. Har noen bekjente som har bursdag i juli og de syntes det var en kjip tid å ha bursdag på for folk kunne aldri feire dagen deres når de hadde bursdag, måtte alltid ta det før eller etter ferien
 
Vår har bursdag 01.juli, og vi har pleidd å feire på selve dagen. I fjor døde min mor på den tiden, og da utsatte vi selskapet til skolestart. I år er jeg gravid med hypermesis/ekstrem svangerskapskvalme, så selskapet blir utsatt til skolestart, i håp om at jeg er bedre til dess. Begge deler har gått fint for både han og oss [emoji4]
 
Hei :)

Når har dere barnebursdag? Når neste bursdag kommer vil hun kun ha 3 veninner og 2 av de er på ferie. De er ikke tilbake før 14 dager etter hennes bursdag. Synest det er dumt å feire så lenge etter en bursdag... :)


Har ikke barn som er født på den tiden. Men mitt barn har mange venner i barnehage/skole som er født på den tiden. De feiere ofte i juni eller slutten av august. Ingen som tenker over at det er lenge før/etter bursdag. Alle barn vil jo feire med venner :)
 
Min yngste blir 3 år til fredag, nesten ingen som kan ferie familiebursdag før nærmere september. Og nå barnebursdag såblir det etter skolestart igjen. Ser ikke problemet med det.
 
Vi har sommerbarn og har alltid hatt bhg/skolefeiring før eller etter ferien. Null problem!
 
Slutten av juli på eldste her, og hun feirer barnebursdagen rett før skolen slutter i juni.
 
Eldste her er født i midten av juli. Feirer i slutten av juni så flest mulig kan komme.
 
Back
Topp