Mister vilt mye hår!!

Pingo87

Betatt av forumet
Jeg har begynt å miste så mye hår! De siste ukene har det blitt mye verre. Har jo skjønt at dette er vanlig, men hjelpes!!! Noen som sliter med det samme?
 
Jepp.. jeg har seriøst store bare flekker rundt «vikene». Var hos frisøren for et par uker siden. Fikk da en sjampo, balsam og kur som skal «minske» håravfall og øke hårveksten. Vet ikke helt om den funker, men verd et forsøk [emoji85]
Klippet av meg en 15cm også, så nå ser det ikke riktig så drastisk ut når jeg samler hårballen fra dusjsluket
 
Slet med det samme men nå har det endelig gitt seg igjen. 5-6 mnd med håravfall som en kreftpasient. Priser meg lykkelig over at hårbånd er trendy i år, for jeg trenger det :bag:
 
Jeg trodde kanskje jeg slapp unna, for det tok lang tid før jeg merket noe. Men nå ser jeg snart ut som en skamklipt dukke. Må få kommet meg til frisøren og få klippet av noe av lengden på de stakkars fjonene som er igjen... Og vurderer å kjøpe no heftige b vitamintabletter selv om jeg vet at det sannsynligvis ikke hjelper noenting. Håper for guds skyld at det gror ut igjen :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Jeg også!! Blir skremt hver gang jeg dusjer, det føles som om håret bare renner vekk.. det er hår over alt i huset også. Må gå med det i strikk for å unngå at det havner i maten eller viklet rundt babyen. Verste er når jeg setter meg i sofan med beina opp, da henger det massevis fra sokkene mine:hungover:
 
Jeg trodde kanskje jeg slapp unna, for det tok lang tid før jeg merket noe. Men nå ser jeg snart ut som en skamklipt dukke. Må få kommet meg til frisøren og få klippet av noe av lengden på de stakkars fjonene som er igjen... Og vurderer å kjøpe no heftige b vitamintabletter selv om jeg vet at det sannsynligvis ikke hjelper noenting. Håper for guds skyld at det gror ut igjen :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Det er så lekkert når det vokser ut igjen og man får en glorie av korte hår på toppen.. :arghh: :bag:
 
Jeg er endelig ferdig med å miste hår. Mistet hår i 4-5 mnd.. Så ikke så bra ut før, ser verre ut nå når håret holder på å vokse utatt:bag:
 
Jeg har begynt å miste så mye hår! De siste ukene har det blitt mye verre. Har jo skjønt at dette er vanlig, men hjelpes!!! Noen som sliter med det samme?
Japp.. har snart ikke hår i bakhodet. Det er ikke kødd en gang. Det er så lite at man ser det på toppen. Har lyst til å grine, har holdt på i 2-3 mnd nå:sorry:
 
Ligger igjen overalt etter meg også, finner stadig vekk i bleia [emoji85] [emoji28] Grer av meg en god kladd før dusjen og likevel er sluket fult [emoji15] Fått drøyt høye viker, nå har fjonet begynt å komme. Syns ekstra godt når man har håret i strikk og samtidig må man jo det [emoji58] [emoji23] Klipp imorgen, håper frisøren har noen tips [emoji189]
 
Senga, gulvet, sofaen... alt er fult av lange, brune hår [emoji23] i tillegg til en 2 cm lang kant rundt hele ansiktet mitt som står rett til vers.. det ser virkelig ille ut når resten er i strikk [emoji85]
 
Back
Topp