Skravletråd Juli

Når man går for å sjekke postkassa to ganger på en dag så vet man at man venter man på noe :p:p
Går sikkert en gang til eller mer for å sjekke om det ligger noe i postkassa før dagen er omme :p

En lang og innholdsrik dag i hunderfossen er tilbakelagt. Det har vært tredeling mye av dagen. Gutta for det meste for seg selv i il tempo extra gigante gang på gang på gang og trollfallet innimellom. Lillemor i det lille toget, den lille bilbanen og froskekarusellen, alle tre altså for sånne så små at de er for små for det meste annet. Jentene var tidvis med henne, de likte også froskekarusellen.

De har tatt raftingen et par ganger og kjørt biler og vi var i eventyrslottet sammen jeg og alle tre jentene.

Vi dro altså sammen med svigerfar som har en sønn som er et år eldre enn vår og en datter som er halvannet år eldre enn vår mellomste. Så de to gutta og de to eldste jentene har mye glede av hverandre.

Men jeg tror neppe det blir lilleputthammer i morgen, vi somlet for lenge til å få overnatting der vi ville, så vi drar nå tilbake til svigermor.

Og jeg er sliten.

Back
Topp