Lavkarbo

xiddigaha

Elsker forumet
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Flere her inne som går på det? Har lyst til å prøve det men er ikke så oppfinnsom av meg og faller fort av lasset hvis jeg ikke vet hva jeg kan spise og ikke spise. Skulle helst hatt noen som lagde maten til meg eller kom med en ukemeny til meg :p

Men hvis det er flere som går på det, kanskje vi kan hjelpe hverandre med mat tips og slikt? :)

Tror absolutt det hadde hjulpet meg å bli gravid ihvertfall hvis jeg hadde gått ned i vekt :)
 
Jeg spiser lavkarbo, har prøvd og feilet x antall ganger, men d har nok hjulpet meg i lengden for denne gang har d gått mye bedre. Klarte å holde d i nesten 2 mnd frem til ferie, og skal "på en igjen " nå etter en uke av. D finnes flere grupper om lavkarbo på face hvor en kan få sykt med inspirasjon og som selger ukesmenyer og har oppfølgning etc. En må liksom tenke litt utenfor boksen, d er egentlig veldig enkelt. Lykke til [emoji4]
 
Last edited:
Jeg også vurderer det veldig da jeg burde gått ned noen kilo.. men er ikke så sterk at jeg har begitt meg utpå det enda.. men mulig jeg samler motivasjon til å begynne i august
 
Back
Topp