♧Symptomtråden♧

Får håpe at jeg bare har strukket noe eller noe sånt. Jeg klarer jo ikke sove om jeg ikke får sove på siden. Blæh!

Legg ei pute mellom kneer’n når du ligg på sida. Da avlaste du hoften en del.
 
Flere som blir skikkelig sure og grinete når de blir slitne? Kjenner at lunta mi er ekstremt kort!
 
Jeg har ekstrem kort lunte når jeg er sliten og sulten. Samboeren får gjennomgå til tider ;) Ellers er jeg småkvalm, men hjelper ofte å småspise gjennom dagen.
 
Jeg har ekstrem kort lunte når jeg er sliten og sulten. Samboeren får gjennomgå til tider ;) Ellers er jeg småkvalm, men hjelper ofte å småspise gjennom dagen.

I dag burde jeg kommet med varseltrekant. Nåde den som tråkker meg på tærne. Er bedt med på båttur med middag senere i dag, men mat og båt høres ut som en forferdelig kombinasjon.
 
I dag burde jeg kommet med varseltrekant. Nåde den som tråkker meg på tærne. Er bedt med på båttur med middag senere i dag, men mat og båt høres ut som en forferdelig kombinasjon.
Ikke noe godt å ha sånne humørforandringer :facepalm:båttur hadde ikke jeg klart å være med på nå, kvalme, båt og mat er vell ikke en god match:depressed:
 
Ikke noe godt å ha sånne humørforandringer :facepalm:båttur hadde ikke jeg klart å være med på nå, kvalme, båt og mat er vell ikke en god match:depressed:

Og legg på en del familie og et par ekstremt høylytte unger. Jeg hadde kastet noen på sjøen. Eventuelt hoppet på sjøen.
Jeg blir uggen av den svake gyngingen i hengekøya, så dropper båttur lett. Planer om sofa, Netflix og smågodt.
 
Og legg på en del familie og et par ekstremt høylytte unger. Jeg hadde kastet noen på sjøen. Eventuelt hoppet på sjøen.
Jeg blir uggen av den svake gyngingen i hengekøya, så dropper båttur lett. Planer om sofa, Netflix og smågodt.
Hadde nok gått for sofa, Netflix og smågodt jeg også :laughing002
 
Skjønner ikke greia med at kvalmen skal bli verre nå etter 10 fullgåtte uker. Helt herpa i dag liksom. Kroppen er rar [emoji849]
 
Etter 3 svangerskap (fullgåtte) trodde jeg at jeg hadde prøvd de fleste symptomer.. Men altså.. Jeg får bare ikke sove når jeg legger meg!! Og det er sent -og jeg er utrolig trøtt. Men når jeg kommer i seng, er det som å trykke på en våken-knapp! Minst 15-30 min våken før jeg sovner. Og når jeg våkner på natten (flere ganger), tar det også da nye 10-15 min før jeg får sove.. Er jo ikke uvanlig på slutten av sv.skap det der, men uke 9 liksom? Slitsomt, og såå trøtt man blir på dagen!
 
Etter 3 svangerskap (fullgåtte) trodde jeg at jeg hadde prøvd de fleste symptomer.. Men altså.. Jeg får bare ikke sove når jeg legger meg!! Og det er sent -og jeg er utrolig trøtt. Men når jeg kommer i seng, er det som å trykke på en våken-knapp! Minst 15-30 min våken før jeg sovner. Og når jeg våkner på natten (flere ganger), tar det også da nye 10-15 min før jeg får sove.. Er jo ikke uvanlig på slutten av sv.skap det der, men uke 9 liksom? Slitsomt, og såå trøtt man blir på dagen!

Jeg sliter med det samme. Sliter med å sovne, sover fryktelig lett, våkner av den minste ting og sliter med å sovne igjen. Fryktelig irriterende!
 
Ja, det er noe skikkelig herk! Håper det blir bedre når det ikke er fullt så varmt..

Vi har rømt til fjells. Varmt om dagen, men nede i 10-12 grader om natten. Føler at jeg sover bittelitt bedre. Jeg er skikkelig lei denne varmen nå. Jeg tåler jo heller ikke å sitte ute i sola.
 
Vi har rømt til fjells. Varmt om dagen, men nede i 10-12 grader om natten. Føler at jeg sover bittelitt bedre. Jeg er skikkelig lei denne varmen nå. Jeg tåler jo heller ikke å sitte ute i sola.
Høres fornuftig ut! Lang varme i år ja, tropesommer...
 
Høres fornuftig ut! Lang varme i år ja, tropesommer...

30 tropedager hittil i år. I hele fjor var det 1 eneste tropedag. Burde jo egentlig ikke klage, mange som har det mye verre enn meg. Men varmen er slitsom! Jeg drømmer om regn jeg nå!
 
* hyppige dobesøk
* kvalme, der det er noen dager pause innimellom
* konstant tretthet
* sliter med bekkenet innimellom
* kviser
* oppblåst mage, spesielt på kvelder
* svimmelhet et par ganger
* sulten på nettene

Med forrige hadde jeg kun ekstrem tretthet, så merker stor forskjell denne gangen. Lavt blodtrykk hadde jeg også, men det startet ikke før etter uke 12. Bekkenløsning fra uke 20, men som stoppet i uke 37 når jeg begynte i permisjon.
 
symptomer:
uke 4 startet: ømme bryster
uke 5-6 startet kvalme.
fra uke 6-7:Ekstrem konstant kvalme(bortsett fra en dag med mindre kvalme, og en dag hvor jeg var bra på dagen med super kvalm igjen på kvelden)
nå uke 9 ser det ut som brystene mine er blitt blåst opp som ballonger.
klarer heller ikke å gå med bukser eller noe som strammer nederst på magen.
-sliten og trøtt, men kan godt være pga kvalmen..
-noen uker hvor jeg har måtte opp på do mye om natten. og på dagen må jeg mye på do.
-også mye raskere økning av HCG denne gangen

lurer på om de kraftige symtomene kan ha noe med at jeg fikk medisiner for å få eggløsning denne gangen, noen som har erfaring med det?

så har mye mer og kraftigere symptomer denne gangen, enda jeg var ekstremt kvalm sist gang også.
men kan ikke huske å hverken hadd ømme bryster ller tissatrengt den første tiden..
 
Back
Topp