Svett - blir du det?

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Er du typen som blir svett (litt/gjennomsvett) så fort du blir litt varm eller er du typen som omtrent ikke svetter i det hele tatt?

Blir fascinert av de som tilsynelatende ikke blir litt svette engang i den varmen vi har nå [emoji14]
 
Svetter litt, men ikke voldsomt. Men, svetter av en eller annen grunn ALDRI på bena. ☺️
 
Jeg svetter som en gris under armene selv når jeg fryser :confused: annet enn det svetter jeg nesten ikke
 
Som sprekkferdig hvalross renner jeg bort, bokstavelig talt.
Er heldigvis ikke like ille til vanlig.
 
Svetter lett og mye!

Moren min svetter knapt, syns det kunne ha gått i arv. Sluppet søkkvåte svette klær så fort det blir varmt eller så fort jeg trener litt ...
 
Svetter mye, overalt føler jeg. Og i tillegg takler jeg skikkelig varme utrolig dårlig! Blæææh!
 
Svetter jeg ja. Og etter vekttap syns jeg jeg svetter kjappere [emoji849] Så er mye mer obs på det nå.
 
Jeg svetter ikke om jeg er i vanlig aktivitet på varmedager, men trener jeg så svetter jeg litt.
Jeg hovner derimot opp i kroppen og føttene, og får masse gnagsår [emoji57]
 
Jeg svetter ikke om jeg er i vanlig aktivitet på varmedager, men trener jeg så svetter jeg litt.
Jeg hovner derimot opp i kroppen og føttene, og får masse gnagsår [emoji57]
 
Har aldri hatt problemet med svetting i varmen før, men i år... My word. Det renner i shortsen. Har laget middag i trusene noen dager nå. [emoji23]
 
Svetter lite.

Når jeg trente mer svetta jeg lettere, men fortsatt ikke så mye som endel andre.

Blir jo fortsatt litt i varme og aktivitet, men er jo ikke sunt å ikke svette i det hele tatt.
 
Back
Topp