Skravletråd?

Vi er på hyttetur med et vennepar, 4 voksne og 5 barn i hus! Vi sover sammen med datteren vår, vegg i vegg med venneparet vårt, veggene er omtrent ikke eksisterende! Haha, så her må vi finne frem alle triks for å få til å legge inn aksjer, helst så stille så mulig [emoji23]
 
Har tatt den jeg også, i et telt på en campingplass. Mye knot, og prøvde å være musestille :laughing021
Hahah ja, den knotten var ikke plagsom for oss akkurat her men den der være stille biten var verre :hilarious: klarte det da men fytti grisen. Godt vi skal hjem idag :hilarious:
 
Vi er på hyttetur med et vennepar, 4 voksne og 5 barn i hus! Vi sover sammen med datteren vår, vegg i vegg med venneparet vårt, veggene er omtrent ikke eksisterende! Haha, så her må vi finne frem alle triks for å få til å legge inn aksjer, helst så stille så mulig [emoji23]
Det går helt fint så lenge man klarer å være stille :)
 
Vi er på hyttetur med et vennepar, 4 voksne og 5 barn i hus! Vi sover sammen med datteren vår, vegg i vegg med venneparet vårt, veggene er omtrent ikke eksisterende! Haha, så her må vi finne frem alle triks for å få til å legge inn aksjer, helst så stille så mulig [emoji23]
Du lærer deg et hvert knirk i senga da [emoji6]
 
Vi slang madrassen på gulvet vi [emoji23][emoji23] vi ligger i køyseng nemlig, meg og mini nederst og mannen øverst! Så da tar vi madrassen til den øverste på gulvet [emoji1305][emoji1305]
Smart[emoji28]
 
Vi er på hyttetur med et vennepar, 4 voksne og 5 barn i hus! Vi sover sammen med datteren vår, vegg i vegg med venneparet vårt, veggene er omtrent ikke eksisterende! Haha, så her må vi finne frem alle triks for å få til å legge inn aksjer, helst så stille så mulig [emoji23]

Var nettopp på hyttetur og foreldrene mine og bror med kjæreste. Veggene er så tynne at man kunne like gjerne ikke hatt dem der (hvorfor er det alltid så lytt på hytter???). Blei noen runder utendørs i stedet for på soverommet.
 
Tenkte meg på apoteket i dag for å kjøpe tester, men plutselig fant jeg 30 stk i skapet på badet. Da er det lenge siden man har vært optimist, når man glemmer at man har sånt! [emoji85]
 
Morsomme historier her med sex og ferie :hilarious: Vi skal også snart på ferie og bo sammen med andre. Og der er det også mega lytt. Er første gang jeg håper at EL kommer etter vi er kommet hjem :hilarious:
 
Morsomme historier her med sex og ferie :hilarious: Vi skal også snart på ferie og bo sammen med andre. Og der er det også mega lytt. Er første gang jeg håper at EL kommer etter vi er kommet hjem :hilarious:
Ja er absolutt ikke ideelt altså men med litt vin og godt humør og kreativitet så går det der helt fint:hilarious:
 
Jeg fikk første positive EL test tirsdag, denne uken har vi hatt sex mandag,onsdag,fredag. Negativ igår kveld.
Jeg kjenner spenningen og forventningene er skyhøye og jeg er så optimistisk.... kommer til å bli så SUPERSKUFFA om dette ikke går...
 
Jeg fikk første positive EL test tirsdag, denne uken har vi hatt sex mandag,onsdag,fredag. Negativ igår kveld.
Jeg kjenner spenningen og forventningene er skyhøye og jeg er så optimistisk.... kommer til å bli så SUPERSKUFFA om dette ikke går...

Krysser fingrene for deg!!

Her tror jeg håpet er ute! Fikk el-slim igår, kjent el-smerter i to dager, litt vondt i magen idag. Men nå fikk samboeren min omgangssyken eller matforgiftning igår og idsg begynte mini å spy, så ja.. venter bare på å begynne jeg også
 
Krysser fingrene for deg!!

Her tror jeg håpet er ute! Fikk el-slim igår, kjent el-smerter i to dager, litt vondt i magen idag. Men nå fikk samboeren min omgangssyken eller matforgiftning igår og idsg begynte mini å spy, så ja.. venter bare på å begynne jeg også

Blæ, kvalm jeg også. Tror jeg er matforgiftet. [emoji20] Hater så intenst å være kvalm, håper det går fort over!
 
Back
Topp